Den gode kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. januar 2008

Doktor Doolittle

Kære alle I skønne quinder og mænd herinde :D

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvornår I hver især synes, I har været nogle rigtig gode kæreste/koner/mænd/elskere eller hvad I nu gør jer mest i (?) Hvad gør I fx. hvis I skal gøre noget særligt for jeres store kærlighed? (L) Jeg savner lidt inspiration, mener altid man kan blive bedre på det punkt.

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2008

Tullebobs

Hej Tina

Jeg kunne selvfølgelig komme med alle klassikerne som give en gave, arrangere overraskelser osv, men jeg synes faktisk ofte, at det er de små ting der betyder mest. Det kan være at smøre en rigtig god madpakke, tilbyde at tage nattetjansen HELE natten, varme badehåndklædet på radiatoren, gøre rent så I kan nyde den tid, der ellers var sat af til det, sammen osv...

Kh Trine :) som også altid kan bruge nye ideer

Anmeld

16. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tjaaa det er et godt spg.

Jeg laver madpakker til ham. I søndags bagte jeg indbagte minipizza han kunne få med, og (næsten) hver aften laver jeg hans morgenmads-madpakke.

Nogen gange bager jeg hans ynglings kage som han kan få med i bilen og spise om eftermiddagen, eller kanelsnegle han kan få om morgnen.

Andre gang laver jeg hans livret og laver en Henrik af, hvor han får sit ynglings slik og ser en film han gerne vil se. Giver ham fodmassage og et put :$

Det var lige hvad jeg kunne komme på

Hilsen Jeanne

Anmeld

16. januar 2008

lllise

Hej hej

Ja jeg synes at min kæreste er utrolig sød og dejlig. Selvfølelig kan vi og så have vores dårlige dage.

Her for 4 mdr siden fik i nummer to dreng. Jeg har så følt lidt at det HELE handelede om børn, det kunne han mærket på mig, så han siger tit at jeg skal køre en tur ud til venner eller familien, så skal han nok klarer det hele herhjemme. Så føler man at man kan lidt mere.

Den anden dag da jeg kom hjem fra step havde han lavet et kar bad klar til mig, sådan nogle små ting gør bare at man værsætter en meget højere. For han havde jo tænkt på mig. Sådan tænker jeg.

Jamen inden vi fik nr to (Jeppe) fik vi Jonas passet og så tog vi en kæreste weekend, som gik ud på at tage ud og spise og i bio og ellers bare rigtig hygge om hinanden. Vi har også været på en overnatning på et skønt hotel i Ikast(L). Jeg må så sige at vi ikke rigtig at være alene siden vi fik Jeppe hmm savner det lidt.

Knus Lotte
- Har været sammen med min kæreste i 8 år.

Anmeld

16. januar 2008

Stumpen

Hejsa..

Gode emner du bringer oprundt omkring herinde..

Flere af de ting jeg tænkte på er allerede taget..
Men nogen gange når vi skal hygge, så spiller vi brætspil. f.eks. matador, det store handelsspil, aktie-spil osv..
Så det ikke altid foregår foran skærmen, for så taler og griner man jo alligevel ikke sammen..
Qnus Anja..

Anmeld

16. januar 2008

SaNiNa

Vi spiller osse rigtig meget brætspil ludo, gåse jagt, matador og så lige de der quzi spil dem er kæresten helt vild med (hader dem)

men vi har ikke rigtig problmer med ikke at have tid sammen endnu men det kommer forhåbeligt snart (vil gerne blive gravid nu)

Sanne

Anmeld

16. januar 2008

Stumpen

Jeg vil også gerne spille quiz spil som tp, men det gider kæresten ikke..

Det bliver spændende hvornår du bliver gravid, for os tog det tre måneder, så det var lige til at overskue..
Qnus Anja..

Anmeld

16. januar 2008

Stumpen

Tror vi skal spille i aften, så det kan tage tankerne væk fra eksamens nervøsiteten, som er ved at komme snigende :S
Qnus Anja..

Anmeld

16. januar 2008

SaNiNa

Til stumpen

held og lykke med eksamen...

Ja håber heller ikke det skal tage et 1 eller mere

sanne

Anmeld

16. januar 2008

rlyn

Sjov tråd Tina

Jeg synes selv jeg er rimelig heldig stillet mht. minmand. Ud over han elsker at overraske mig med små gaver og blomster, så er det bedste så absolut måden han elsker mig på...og ikke er bange for at vise det :) (L)

Generelt rører vi meget ved hinanden dagligt, altså små klaps i numsen, kram og kys. Dette kan vi se også smitter af på Tristan, han elsker at nysse og kramme :)
Der ud over MÅ manden sq elske mig, når han stadig synes jeg er den største gudinde selvom jeg har morgenhår, er småstresset (Læs: småirriteret ;) ), når jeg er syg o.s.v. i den dur.
Der ud over forguder ham mine former (?), selvom han selv går meget op i at være veltrænet. Alle de former (eller mangel på samme :S ) min krop indtog under graviditeten, kommenterede han positivt og kunne se noget lækkert og smukt i dem alle.
Han er en ørn i et køkken og sætter gerne levende lys på badeværelset samt varmer håndklæde og badekåbe, når jeg skal i bad efter en lang og hård dag.
Han har stået ved min side konstant under min depression, også selvom vi har haft vores sammenstød.
Han er utrolig god til at se, hvornår jeg trænger til lidt "jeg-tid", hvor jeg måske selv overser det.
Han er en fantastisk elsker (Beklager, hvis jeg støder nogen, men det skal han bare krediteres for ;)8D )

Oven i det, kan han kaldes metroseksuel. Jeg gør en masse grin med det herhjemme, da det er MIG som venter på HAM, når vi skal ud ad døren. Han vil have sine parfumer stående fremme (Vi har kun en hylde*S*), så mine må stå i skabet. Han har 48 par sko!!! Han har fire gange så meget tøj som jeg, og kan virkelig bitche over det dyre som han har, hvis jeg ikke lige behandler det ordenligt :)) Og så lægger han vel ansigtmaske en gang om ugen, hvor jeg gør det en gang om måneden :)
Det er ikke ham der ordner det håndværksmæssige herhjemme. Det er nok fint nok, ellers ville det sq skvatte ned igen (Hvilket 5 bogkasser også har gjort)

Der ud over er han et rodehoved - big time. Meeen, det kan jeg sq godt leve med, når jeg har så vidunderlig en mand (L)(L)(L)

Det blev lige lidt længere end ventet :S
Håber ikek du faldte i søvn ;)

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.