Sjov tråd Tina
Jeg synes selv jeg er rimelig heldig stillet mht. minmand. Ud over han elsker at overraske mig med små gaver og blomster, så er det bedste så absolut måden han elsker mig på...og ikke er bange for at vise det :) (L)
Generelt rører vi meget ved hinanden dagligt, altså små klaps i numsen, kram og kys. Dette kan vi se også smitter af på Tristan, han elsker at nysse og kramme :)
Der ud over MÅ manden sq elske mig, når han stadig synes jeg er den største gudinde selvom jeg har morgenhår, er småstresset (Læs: småirriteret ;) ), når jeg er syg o.s.v. i den dur.
Der ud over forguder ham mine former (?), selvom han selv går meget op i at være veltrænet. Alle de former (eller mangel på samme :S ) min krop indtog under graviditeten, kommenterede han positivt og kunne se noget lækkert og smukt i dem alle.
Han er en ørn i et køkken og sætter gerne levende lys på badeværelset samt varmer håndklæde og badekåbe, når jeg skal i bad efter en lang og hård dag.
Han har stået ved min side konstant under min depression, også selvom vi har haft vores sammenstød.
Han er utrolig god til at se, hvornår jeg trænger til lidt "jeg-tid", hvor jeg måske selv overser det.
Han er en fantastisk elsker (Beklager, hvis jeg støder nogen, men det skal han bare krediteres for ;)8D )
Oven i det, kan han kaldes metroseksuel. Jeg gør en masse grin med det herhjemme, da det er MIG som venter på HAM, når vi skal ud ad døren. Han vil have sine parfumer stående fremme (Vi har kun en hylde*S*), så mine må stå i skabet. Han har 48 par sko!!! Han har fire gange så meget tøj som jeg, og kan virkelig bitche over det dyre som han har, hvis jeg ikke lige behandler det ordenligt :)) Og så lægger han vel ansigtmaske en gang om ugen, hvor jeg gør det en gang om måneden :)
Det er ikke ham der ordner det håndværksmæssige herhjemme. Det er nok fint nok, ellers ville det sq skvatte ned igen (Hvilket 5 bogkasser også har gjort)
Der ud over er han et rodehoved - big time. Meeen, det kan jeg sq godt leve med, når jeg har så vidunderlig en mand (L)(L)(L)
Det blev lige lidt længere end ventet :S
Håber ikek du faldte i søvn ;)
Knus
Rikke
Anmeld