Hvor gamle var jeres da i stoppet med natflasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Honningblomst

De store var lige lidt over et år og Konrad var fyldt to år....hyggeligt... men de sagde alle tre selv stop..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Diana...

Eva skriver:

De store var lige lidt over et år og Konrad var fyldt to år....hyggeligt... men de sagde alle tre selv stop..

Det kunne godt være jeg bare skulle prøve og se om han selv siger stop.

Jeg synes jo det er SÅ hyggeligt. 

Anmeld

3. februar 2010

MetteT

Kathrine var ca 10 mdr.. Det var li som om hun skubbede flasken væk til sidst.. Så jeg tænkte at nu prøver vi sgu, når hun selv siger fra. Og det gik også ganske fint og nemt...

Men kan sagtens følge dig i det med at der lige pludselig ikke er meget baby i dem tilbage... og flasken er noget der holder det lidt fast.. Jeg var også blevet ved længere hvis hun ikke selv havde "sagt fra" 

Knus Mette

Anmeld

3. februar 2010

Diana...

MetteT skriver:

Kathrine var ca 10 mdr.. Det var li som om hun skubbede flasken væk til sidst.. Så jeg tænkte at nu prøver vi sgu, når hun selv siger fra. Og det gik også ganske fint og nemt...

Men kan sagtens følge dig i det med at der lige pludselig ikke er meget baby i dem tilbage... og flasken er noget der holder det lidt fast.. Jeg var også blevet ved længere hvis hun ikke selv havde "sagt fra" 

Knus Mette

Ja det er sgu bare svært synes jeg, og de er bare store nu. Og Kathrine er jo altså os bare en lille pige. Åhh det går så stærkt jeg vil have en baby mere hi hi. 

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Det kunne godt være jeg bare skulle prøve og se om han selv siger stop.

Jeg synes jo det er SÅ hyggeligt. 

Det gjorde jeg.. kunne ikke finde en eneste god grund til at stoppe når barnet nød det, men masser af grunde til at fortsætte...bare man børster deres bisser bagefter...

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

charlie73

Vi stoppede da Bastian var 11 mdr - det blev til en kold tyrker og det gik helt fint - det var ligesom om han fik for meget og ikke kunne sove godt om natten så det var faktisk en lettelse for ham og ikke mindst for hans forældre

Mvh Charlotte

Anmeld

3. februar 2010

Valle81

Da Asta var blevet 8 mdr mistede hun total interessen for sutteflaske, så den fra en dag til en anden var sutteflasken helt væk og hun savnede dem aldrig:0)

Christina

Anmeld

3. februar 2010

trunte89

Sara var 2 år og 2 dage da vi stoppede.  Hun elskede sin sutteflaske. Vi havde så fået den vane at der skulle yoghurt i om dagen. Det første hun skulle om morgenen var at have en flaske yoghurt. Vi sad rigitg og puttede og så tv hver morgen. Nogle gange skulle hun også have en flaske eller 2 senere på dagen, og så blev det bare for meget synes vi.

Så for knap 2 uger siden stoppede vi fra den ene dag til den anden, og det er bare gået SÅ godt og nemt! Hun har ellers været hård med mange andre vane ting, men ikke det her.

Hun har slet ikke spurgt til natflasken, men den med yoghurt har hun savnet lidt og grædt over et par gange. Det har bare været en rigtig hygge ting for hende. (indrømmer også gerne, at jeg savner vores morgen hygge flaske).

Sorry det blev lidt langt.

Anmeld

4. februar 2010

SaNiNa

Ja Nicklas har aldrig fået nat flaske, men vi holde op med at amme til nat da han var lige lidt over 6 måneder.

Anmeld

4. februar 2010

3drenge

Begge vores de store stoppede da de var 8 mdr. Må se hvor længe vores lillebror på 4 mdr. bliver ved, han gider ikke rigtig det mælk mere og er nede på 3 flasker om dagen, han vil hellere have skemad efter vi er begyndt på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.