Pitabrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.284 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Ina33

Min datter har snart fødselsdag, og i den forvindelse skal vi have nogle venner til spisning (let frokost).

Min datter har bestemt at hun vil have pitabrød. Vi bliver 4 voksne og 4 børn.

Men hvad skal vi have af fyld til vores pitabrød??? Jeg er ikke den store fan af pitabrød, og er derfor helt blank for idéer...

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Loa

Loppe skriver:

Min datter har snart fødselsdag, og i den forvindelse skal vi have nogle venner til spisning (let frokost).

Men hvad skal vi have af fyld til vores pitabrød??? Jeg er ikke den store fan af pitabrød, og er derfor helt blank for idéer...

Louise

Udover det klassiske salat, agurk, majs, tomat og lign, syntes jeg det ville være smart med små skåle foskelligt kød, så det ikke kun er tun. Feks, små stykker ristet bacon eller kylling

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Loppe skriver:

Louise

vi tager den lette udgave her hjemme.....blandet salat med kød enten hakket kød eller kylling med det der tacokrydderi i;-) til fødselsdag ville jeg nok sætte skåle på bordet med div grønsager ja...;-) 

knus jill

Anmeld

3. februar 2010

Michael healer

Loppe skriver:

Louise

hej

Rejer, hakket oksekød, kan også sagtens bruges og tilbehør som æg og peberfrugt er også godt.

mvh Michael

Anmeld

3. februar 2010

iln

Uuu pitabrød.. det eeeelsker jeg  og har tit serveret det for familie/venner, hvis de er kommet til frokost. Jeg plejer at have alt det grønne selvfølgelig + skinkestrimler, kalkunstrimler, kylling og tun. Så er der lidt til alle sjæle (nogle gabge laver ejg også en tunmousse) 

Anmeld

3. februar 2010

Valle81

Loppe skriver:

Louise

Hejsa:0)

Og hvis du vil have super duper pitabrød, så skal du købe de frosne fra Hatting. De er godt nok en smule dyrere ( 10 kr for 6 stk) men de er så meget pengene værd.

De er ikke tørre, flækker ikke osv:0)

Christina

Anmeld

3. februar 2010

Ina33

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Og hvis du vil have super duper pitabrød, så skal du købe de frosne fra Hatting. De er godt nok en smule dyrere ( 10 kr for 6 stk) men de er så meget pengene værd.

De er ikke tørre, flækker ikke osv:0)

Christina

Tak for tippet. Det vil jeg gøre

Plejer godt nok at bage alt brød selv, men tror jeg vælger den nemme løsning denne gang.

Louise

Anmeld

3. februar 2010

Monica

Vi laver tit ristede pølse stykker og putte i, det smager så godt... + self alt det grønne...

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

Uhh var min ynglinga mad da jeg var bette og fik det næsten hver gang jeg havde fødselsdag og så var de hjemme lavet. Mums.

Men det var salat, agurk og hvad der nu høre til salat og så rosiner, bacon, peanuts. Tænk som et barn da det er dem der vil sætte pris på det. Feta ost er også godt hvis de kan lide det.

Anmeld

3. februar 2010

DK

Vi kan godt lide:

Salat, tomat, agurk, rød peber, avocado i strimler, ærter, hamburgryg (passer liiige ned i sådan en pita), bacontern, roastbeef i tynde skiver, eller kylling.

Vi kan suverænt bedst lide Jacobs pita, "de grove". Det er dem der er pakket i sådan en rund klassisk pakke. 

De bliver bedst på brødristeren, og pas på du ikke giver dem for meget, så de bliver så sprøde at de går i stykker når fyldet kommes i!! Jacobs pita bliver meget varme inden i, næsten som nybagte!

Mums!

Knus Ditte, med en familie der jævnligt får pita til aftensmad!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.