Gæstemad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Anne85

Hej tøser... Får gæster i weekenden og synes jeg er på bar bund mht mad ideer.... Har I ikke nogle gode ideer til en tre retters menu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Ox.

Jamen hvis det må være lidt festligt, så eventuelt:

Nachos med cheddarost, kylling og guacamole til forret, mexicansk kyllingelasagne med brød og salat til hovedret, og en lækker mousse af en art med frisk frugt til dessert ..

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

Jeg får også gæster, og vi skal have grillede tigerrejer med hjemmelavet aïoli, hovedret: lammekølle med bagte rodfrugter og tzazikki, og til dessert skal vi have fødselsdagskage (det er min mands fødselsdag nemlig).

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Ihh syntes at Alexander Kölpins menu i 'Til middag hos...' var genial! Kan ikke lige huske forret, men hovedretten var lammekølle med en masse frisk rosmarin, hvidløg, salt peber og olie og så blandede rodfrugter, hvor lammeskyen hældes over og en grøn salat med små stykker brød med grillet gedeost. MUMS!
Og så en æbletærte til dessert med cremefraiche.

Som forret er jeg vild med at rulle rødspættefileter omkring laksefars og dampe dem i hvidvin. Du kan skrive hvis du har brug for opskrift (er vildt nemt, men virker fint og fornemt, hvilket jo altid er sagen når man skal have gæster

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

Sussie&Lilje skriver:

Jamen hvis det må være lidt festligt, så eventuelt:

Nachos med cheddarost, kylling og guacamole til forret, mexicansk kyllingelasagne med brød og salat til hovedret, og en lækker mousse af en art med frisk frugt til dessert ..

Nøj det lyder lækkert, den snupper jeg lige og gemmer Mums.. må vist hellere snuppe noget aftensmad - bliver jo herre sulten..

Anmeld

3. februar 2010

Anne85

Mums... Blir helt sulten :-) Ku godt tænke mig opskriften på den forret med rødspætte :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.