min datter er 8 mdr på fredag. hun er mega skøn og for det meste ret nem at have med at gøre.
jeg ammer hende fuldt ud men overvejer at stoppe. har simpelhen har så mange problemer med det amning. her gik man og troede at det er noget af det mest dejlige og romantiske og så er det bare det stik modsatte.
altså hun fik jo selvfølgelig suttet hul lige da hun blev lagt til after hun var født. og det er hvad det var. gjorde vildt ondt og tudede lidt engang imellem. alle sagde det kun lige de første uger. ok tænkte jeg, ér til at leve med.
her sidder jeg 8 uger senere, har haft brystbetændelse 3 gange selvom jeg synes jeg pakker mig godt ind og virkelig passer på. har prøvet 5 cremer for at få mit hul i brystvorten til at hele også svampe cremer, da det måske kunne være svamp. er lige kommet på min 2 gang pencilin kur for infektion og hullet i brystet er næsten væk. men hver gang jeg lægger hende til svier og brænder det. og efter hun har suttet i 10 min er det næsten helt ulideligt og man sidder bare og tænker er du snart færdig ( hun kan godt nogen gange spise 20-30 ved hver bryst ) og så hun så er færdig svier og brænder det også lang tid efter.
synes virkelig jeg har prøvet alt. tænker hele tiden arh bare en uge til og sådan har det været fra dag 1. presser mig hele tiden og som alle jo siger skulle det blive bedre... synes jeg ikk det er. men tænker bare jeg skal tage mig sammen og give det en uge mere. men nu kan jeg snart ikke. overvejer virkelig at give hende flaske selvom jeg jo godt vil amme, men det gør bare sindsygt ondt.
misunder virkelig de kvinder der ikke har haft ondt eller hvor det er gået hurtigt over. gid det var mig.
skulle bare lige ud med det.
Anmeld