Gud hvor er jeg træt af det lorte sne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Hyner

Kommer der aldrig en snefri dag??? Man kan ikke andet end at blive halv mukken af det skidt... Det tog mig over en time at kører på arbejde hvor jeg normalt "kun" har 40 minutter....

Henriette -MEGA træt af sne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Susan1978

kan kun give dig ret...

her sidder jeg buret inde på 3 dagen... får sgu pip..  

ungerne er ved at splitte huset ad.. de får slet ikke brugt den krudt de skal.

Anmeld

3. februar 2010

Grynt

Syntes godt nok også det er ved at være ALT FOR MEGET med alt den åndsvage sne

Anmeld

3. februar 2010

Rasmine

Susan1978 skriver:

kan kun give dig ret...

her sidder jeg buret inde på 3 dagen... får sgu pip..  

ungerne er ved at splitte huset ad.. de får slet ikke brugt den krudt de skal.

Kan I slet ikke komme ud af døren?

Anmeld

3. februar 2010

Loggidut

ja fuck! det sne går mig voldsomt på...sådan noget lorte sne...

jeg fryser og fryser, og bruger 3 timer på transport hver eneste dag, hvor jeg normalt bruger 25 min...jeg er så træt af det, og har lyst til at lade det gå ud over DSB, og busserne, jeg hader folk der allesammen ser sure ud når de stiger ind og ud af busserne, jeg hader at stå i klynger med vde mennesker, og hader folk ikke snakker om andet end det lortevejr.

Uanset hvor man vender og drejer sig hen er der kun emnet sne...og brækker mig snart over det...seriøst.

det der er alleværst er jeg er en af de sure gryntne mennesker, som ikke længere kan smile over det, eller komme med en morsom bemærkning.

Jeg gider simpelthen ikke mere.

fra en sur sur Sloggi, som har forfrosne fødder, og som lige er trdt ind ad døren, selv om jeg fik fri klokken 16.00!

øv!

Anmeld

3. februar 2010

Marco2

Jeg synes det er fedt med sneen. 

Tænker lidt - hvad er alternativet. Det er februar, så alt for tidligt til det bliver forår, så derfor ville det blive erstattet af regn, slud, rusk og bare totalt trist vejr. 

Sneen indbyder bare til at være ud i, og klæder man sig ordentligt på er det jo ikke noget problem. Vi herhjemme er bare ikke vant til så meget sne, så vi render stadig rundt i vores alm sko, tynde jakker.. og ja så fryser man... Herhjemme har vi fundet skitøjet frem som ellers kun er fremme de to gange om året hvor vi er på skiferie. For der iklæder man sig jo det som en selvfølge. Men når det er herhjemme render man rundt i det bare ingenting....

Så jeg håber sneen bliver i et godt stykke tid endnu. Hellere det end regn...

Ag

Anmeld

3. februar 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

Jeg synes det er fedt med sneen. 

Tænker lidt - hvad er alternativet. Det er februar, så alt for tidligt til det bliver forår, så derfor ville det blive erstattet af regn, slud, rusk og bare totalt trist vejr. 

Sneen indbyder bare til at være ud i, og klæder man sig ordentligt på er det jo ikke noget problem. Vi herhjemme er bare ikke vant til så meget sne, så vi render stadig rundt i vores alm sko, tynde jakker.. og ja så fryser man... Herhjemme har vi fundet skitøjet frem som ellers kun er fremme de to gange om året hvor vi er på skiferie. For der iklæder man sig jo det som en selvfølge. Men når det er herhjemme render man rundt i det bare ingenting....

Så jeg håber sneen bliver i et godt stykke tid endnu. Hellere det end regn...

Ag

Man kan godt høre du har den tid det tager ekstra at komme frem og tilbage....

Det er i hvert fald dét, der irriterer mig mest - at man bruger så uendelig lang tid på transport, der bare skal overståes. Tid man i stedet kunne bruge på hygge med ungerne - om det så er ude eller inde.

Men ja, regn er sgu heller ikke fedt - kom med noget forår, hvor det pibler op af jorden, kattene vil bruge deres ude-toilet, fuglene pipper og man ikke har så sindsygt tørre fingre og læber for ikke at tale om kronisk elektrisk hår.......

Anmeld

3. februar 2010

Susan1978

Mebach skriver:

Kan I slet ikke komme ud af døren?

jo ud af døren, kan vi som end godt komme... men den vej vi skal op ad for at komme op til en større vej, som fører op til hovedvejen..  fyger hele tiden til med ½ meter sne..

men her til aften har vi været ude at køre en tur..  måtte simpelthen ud og se verden..  

Bondemanden herude har været nede med den største traktor og skrabe så nu ligger der bunker på hver side af vejen på ca 1½ meter..  hvis de skulle fyge ind over vejen igen, så er den lukket.

men PT kommer vinden fra en anden side, så jeg håber jeg kan komme ud i morgen også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.