Sengerand fra Rema 1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

LMM

Hej.

Jeg søger en sengerand, som jeg for lang tid siden så i Rema 1000 i Sæby, men kunne desværre ikke finde den i Aalborg Nogen der har den til salg? eller kan hjælpe mig med hvor jeg kan få den?

den var ret billig og var vildt sød i sort hvid og grå med elefanter!

kan man få andre ting til baby i samme serie?? eks. ammepude og puslepude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

SarahAa

LMM skriver:

Hej.

Jeg søger en sengerand, som jeg for lang tid siden så i Rema 1000 i Sæby, men kunne desværre ikke finde den i Aalborg Nogen der har den til salg? eller kan hjælpe mig med hvor jeg kan få den?

Den kan jeg godt forstå du vil have fat i, den fik jeg nemlig af min chef (arbejder i rema 1000)

Men kan desværre ikke skaffe nogen tror jeg, men vil da alligevel forhøre mig nede i butikken

Der var desværre ikke andre ting med det motiv, ville ellers også have mere med det

Anmeld

3. februar 2010

LMM

SarahAa skriver:

Den kan jeg godt forstå du vil have fat i, den fik jeg nemlig af min chef (arbejder i rema 1000)

Men kan desværre ikke skaffe nogen tror jeg, men vil da alligevel forhøre mig nede i butikken

Der var desværre ikke andre ting med det motiv, ville ellers også have mere med det

1000 tak, håber at høre fra dig

Anmeld

3. februar 2010

LMM

SarahAa skriver:

hej igem sengeranden skulle vel ikke have et bestemt mærke??

Anmeld

3. februar 2010

SarahAa

LMM skriver:

hej igem sengeranden skulle vel ikke have et bestemt mærke??

Har lige kigget, og der er intet mærke på Så det tror jeg ikke. Desværre

Anmeld

4. februar 2010

N&J

LMM skriver:

Hej.

Den købte jeg på tilbud til 75kr i rema.. den er så sød, bruger den desværre stadig, men håber du finder den, måske du kan høre butikken om de får den igen, det er nemlig nogle gange noget de får igen..

Håber du finder den.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.