Hjælp.... Netbanks - Betaling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Mira0911

Det kan jeg da slet ikke hitte ud af...

Jeg trykker på opret ordre - Derefter skriver den "Din ordre er oprettet"

Hva så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

@spire

Øøhm godt spørgsmål.. lidt flere informationer kunne være behjælpelig hvis man skal kunne svare.. ?

Anmeld

3. februar 2010

Malthesmoar

Ka kun tale for Min egen hj.side

Der opretter man ordren og betaler derefter via Bankoverførsel hvis det er det man har valgt som betaling!?

Måske det er derfor...tja ved det ik lige!

Mvh

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

@spire skriver:

Øøhm godt spørgsmål.. lidt flere informationer kunne være behjælpelig hvis man skal kunne svare.. ?

Ja.. Idét den skriver din er oprettet, tør jeg jo næsten ikke og gøre mere... Hvis jeg så får 2x plus omgange... går det jo helt galt..

Når den skriver på den måde at min ordre er oprettet, bliver jeg sådan lidt i tvivl, om hvad der så skal ske.

Om Henrik sender et eller andet, eller hvordan det nu foregår..

Det jeg kender til netbanksbetalingere, er at der åbner et vindue, hvor man så kommer ind på sin egen netbank - Det regnede jeg med her...

Hmm.-...

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Malthesmoar skriver:

Ka kun tale for Min egen hj.side

Der opretter man ordren og betaler derefter via Bankoverførsel hvis det er det man har valgt som betaling!?

Måske det er derfor...tja ved det ik lige!

Mvh

Ja det er jo det, men er helt i tvivl når den siger ordren er oprettet... så vil jeg mene at der popper et vindue op, til netbanksbetaling til sin egen netbank...

ellers tager jeg da godt nok helt fejl...

Anmeld

3. februar 2010

BK

MoarJ skriver:

Ja.. Idét den skriver din er oprettet, tør jeg jo næsten ikke og gøre mere... Hvis jeg så får 2x plus omgange... går det jo helt galt..

Når den skriver på den måde at min ordre er oprettet, bliver jeg sådan lidt i tvivl, om hvad der så skal ske.

Om Henrik sender et eller andet, eller hvordan det nu foregår..

Det jeg kender til netbanksbetalingere, er at der åbner et vindue, hvor man så kommer ind på sin egen netbank - Det regnede jeg med her...

Hmm.-...

Så skal du overføre penge til det kontonummer der står neden under, og så skrive den kode ved der kommer neden under også, for så kan han se at det er dig...

Anmeld

3. februar 2010

Malthesmoar

MoarJ skriver:

Ja det er jo det, men er helt i tvivl når den siger ordren er oprettet... så vil jeg mene at der popper et vindue op, til netbanksbetaling til sin egen netbank...

ellers tager jeg da godt nok helt fejl...

Mon ik Du skal skrive odre nr på indbetalingen til oplyste konto nr??

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Klock skriver:

Så skal du overføre penge til det kontonummer der står neden under, og så skrive den kode ved der kommer neden under også, for så kan han se at det er dig...

Det vil sige at det er Mærk. Bank_  og så nogen tal efter underskår?

Anmeld

3. februar 2010

BK

MoarJ skriver:

Jeps, det er rigtigt...

Anmeld

3. februar 2010

Becks

MoarJ skriver:

Du logger ind på din netbank, skriver reg og konto nr, beløb, og så det mærke nummer, så Henrik kan se det er dig..

Jeg har selv lige gjort det, men hvor lang tid der så går før, man er plus, det ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.