Jeg for 4 uger siden fik foretaget en udskrapning pga en mola, der først blev opdaget til NF i 13 uge. Mit livs marrid!:-( Efter ingrebet kom lægen og sagde, at jeg nu skulle gå til kontrol og, at jeg skulle følges over en lægere periode, hver uge med blodpr. mht til om mit hCG ville falde normalt. Derudover skulle jeg også scannes igen, for at sikre at de havde fået hele mola'en med ud.
Da min kæreste og jeg tog hjem havde jeg kun fået tid til blodpr, men ikke til nogen scanning, og det var først nogle dage efter, at jeg kom i tanke om at lægen havde nævnt noget om scanning. Så jeg ringede og spurgte hvordan og hvorledes. Men de kunne ikke finde min journal, så sygeplejersken ville ringe igen.... Det gjorde hun bare ikke! Så da jeg skulle ind til blodpr dagen efter, tog jeg op forbi afdelingen på vejen. De kunne stadig ikke finde mig. Men et var sikkert. De havde glemt mig.
Jeg kom til scanning dagen efter og der manglede kun en lille del som jeg ville udstøde efter et par dage.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg ringe eller møde op, og høre hvordan du skal forholde dig. Man kan åbenbart godt blive glemt...
Anmeld