Øjenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

BK

Hvad har i fået imod det??

Vi har været så "heldig" at få øjendråber, og prøv da lige at spørg om det er en daglig kamp...

Har i nogen gode råd til hvordan man får det i øjnene på dem uden det bliver for umuligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Chris H

Her er det også en evig kamp!  Så desværre ingen gode råd herfra.

Christina

Anmeld

3. februar 2010

Anja

Det er en kamp med Esther, hvor det er bedst at være to, en til at holde og en til at dryppe  - totalt overgrebsagtigt

Elias sidder bare fint stille mens man holder hans øjne åbne og drypper. Han er super god til sådan noget.

Anmeld

3. februar 2010

Susan1978

jeg har altid bedt om salve... det er mindre besværligt.

der lægger man en god klat i øjenkrogen, så er kampen bare at få dem til ligge stille et stykke tid. 

får når så salven bliver varm, løber den selv ind i øjet.

Derfor har jeg altid givet dem det når de skulle sove eller rent faktisk var faldet i søvn.

Anmeld

3. februar 2010

Helle30

Vi behandler mod øjenbetændelse lige nu, og det er en kamp - ja. Jeg bad dog om at frå sådan nogle pipetter med salve, og har jeg bare fået en klat ind i øjenkrogen, så ´smelter den hurtigt ned i øjet. De hedder noget med fusi - something..

- Helle

Anmeld

3. februar 2010

BK

Her er det Laura der skal have det... og nej hun er ikke synderlig samarbejdsvillig... Uheldigvis for mig er jeg alene om det om morgenen, i denne uge, men tilgengæld skal farmand være alene om det i aften...

Men han kan altså også nemmere holde hende... Jeg nåede slet ikke at bede om at få salve, før lægen havde skrevet recepten...

Anmeld

3. februar 2010

Louise mortil4

det er også en evig kamp her hjemme når der er en der har det og når først en har det så får resten det somregl også.

Anmeld

3. februar 2010

Anja

Jeg synes, at dråberne er lettere end salven. Vi fik første salven til Esther  - og så til Elias  - men efter4 døgn havde det ikke hjulpet på Esther så vi fik noget andet, som var dråber. Vi har haft langt bedre held med at give hende dråberne end salven.

Anmeld

3. februar 2010

Susan1978

Helle30 skriver:

Vi behandler mod øjenbetændelse lige nu, og det er en kamp - ja. Jeg bad dog om at frå sådan nogle pipetter med salve, og har jeg bare fået en klat ind i øjenkrogen, så ´smelter den hurtigt ned i øjet. De hedder noget med fusi - something..

- Helle

lige præcis..  fucidin noget hedder det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.