Jeg var til lægen med valdemar i december månede for at få tjekket valdemar om han havde astma fordi han da havede været syg 3 måneder i træk men da sagde lægen at det havde han ikke og at hvorfor han hele tiden var syg var fordi han ikke nået at blive helt rask inden han nået at få redet sig en ny forkølse med vider.. men så¨blev han syg igen her i onsdags så jeg har været hjemme med ham torsdag og fredag i sidste uge selvom jeg enlig ikke må bære på ham i øjeblikket men han har 38,8 i feber og hoster og snotten løber bare afsted på min lille dreng men idag tog kæresten barn-syg så vi alle 3 var hjemme og valdemar kommer så til lægen og tror det eller ej så har min lille dreng sgu fået astma alligevel og ska have maske det gør mig bare så ondt at de ikke ville høre på mig i sidste månede men at han så har det kræftigt lige nu han vågner om natten og kan ik få vejret og om dagen blir han helt blå/rød i hovede fordi han ik rigtig kan få vejret det er bare så hårdt når det er ens små børn, men imorgen ska vi til lægen til tjek igen og så osse vise om vi kan bruge den maske rigtig ellers ska de lige vise os den... men håber bare at det hjælper ham og at kan vokser fra det da lægen siger nogen børn vokser fra det...
Undslyld det blev et langt indlæg men havde lige brug for at få det hele skrevet ned og ved i skønne kvinder kan forstå mig... syntes bare alt rammer os lige nu... og det skulle ellers have været et godt år 2010 for alle os dem fra baby.dk
Knus Gitte mor til Valdemar 16 måndner
Anmeld