yessss!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

TbCp

Havde tabt mig 5 kg sidst på 2009 og havde holdt det hele december. Tror i så ikke jeg tager det hele på igen de første uger af januar :-s
Men idag var jeg på vægten igen og mangler kun 1,2kg så er de 5 kg af igen, simpelthen så skønt
Synes nu også jeg virkelig har passet på hvad jeg spiste, uden at overdrive, så det er fedt at se resultater!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Havde tabt mig 5 kg sidst på 2009 og havde holdt det hele december. Tror i så ikke jeg tager det hele på igen de første uger af januar :-s
Men idag var jeg på vægten igen og mangler kun 1,2kg så er de 5 kg af igen, simpelthen så skønt
Synes nu også jeg virkelig har passet på hvad jeg spiste, uden at overdrive, så det er fedt at se resultater!

Hvor er du GOD...sådan!!!! man kan når man vil...

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Eva skriver:

Hvor er du GOD...sådan!!!! man kan når man vil...

Ja for pokker. Og meget motiverende at stille sig på vægten så gider man godt kæmpe videre

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Ja for pokker. Og meget motiverende at stille sig på vægten så gider man godt kæmpe videre

nemlig.... jeg skal virkelig VIRKELIG også ind i rytmen igen....det kører bare slet ikke når jeg ikke får løbet...øvøv..

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Jeg ville også gerne løbe men får det bare ikke gjort i det vejr her.... og har ellers fået nye løbesko som slet ikke er blevet indviet endnu

Anmeld

2. februar 2010

Miamaja

Super tina. Det er altid en go' overraskelse at faa

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Miamaja skriver:

Super tina. Det er altid en go' overraskelse at faa

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.