hvor mange vindruer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Marco2

.. skal jeg spise for at få trangen til den der ritter sport, der ligger ude i skuffen, til at gå væk??

Ag - der altså skal smide nogle kilo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Mie A

Vindruer kan ALDRIG erstatte chokolade!! Gå tidligt i seng er mit bedste råd

Anmeld

2. februar 2010

Helle30

Ca. 20 (hvis det er de små stenfrie). Du kan jo også bare kværne den Rittersport og sove elendigt? Du skal gå i gang med at juice AG. Det smager for skønt, det føles for skønt og den dér Ritterfætter kan overhovedet ikke måle sig med frisk juice af gulerod, rødbede og appelsin. God fornøjelse!

- Helle - med en skøn drink af agurk, ananas og æble - uhmmm.

Anmeld

2. februar 2010

Susan1978

eller hvad med en smoothie AG, det har jeg lavet til ungerne og mig i eftermiddags.

havde nogle lidt mørke bananer liggende også ellers bare i med frosne jordbær eller hvad man nu har..  alt frugt kan bruges.. 

put enten juice eller mælk i og blend!   Det smager fantastisk og er om andet meget bedre end den ritter sport..

hvorfor har du også sådan en liggende.....   det er da det rene selvpineri..

det eneste vi har er noget ulækkert belgisk chokolade og det rører jeg ik...  hehe

Anmeld

2. februar 2010

Rasmine

STTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPP!

Ikke vindruer, man får da tyndskide?

Mette - der idag har sagt nej taj til flødeboller!

Anmeld

2. februar 2010

Helle30

Men ikke til en streg grøn the? Det går da helt wrong for dine staveegenskaber mædde...

Anmeld

2. februar 2010

Helle30

I øvrigt er det hvidkål, der sætter gang i tarmarrangementet. De er hvide og lidt større.

Anmeld

2. februar 2010

Rasmine

Helle30 skriver:

Men ikke til en streg grøn the? Det går da helt wrong for dine staveegenskaber mædde...

Sorry; sdavefejl. Jeg mente. Nej tat (citat Razz)

Anmeld

2. februar 2010

Rasmine

Helle30 skriver:

I øvrigt er det hvidkål, der sætter gang i tarmarrangementet. De er hvide og lidt større.

Det er tydeligt at DU ikke har kværnet en hel kasse vindruer ever. Ej heller dine børn.

Anmeld

3. februar 2010

Lise

Jeg ville bare æde den Ritter Sport - og så tage kvalmen med en håndfuld vindruer bagefter  

Lise - der aldrig har chokolade i huset med mindre man må spise det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.