Navne til tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Vial

dorthemus skriver:

Så synes jeg, at du skal holde fast i det  Op i r**** med hvad andre synes. Jeg har ALDRIG kunnet sælge navnet Runa til en kæreste...og nu behøver jeg heldigvis heller ikke prøve

Næ, det kan godt være, at vi ikke har en mand til at hente mad til os nu, men vi kan til gengæld HELT selv vælge navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Næ, det kan godt være, at vi ikke har en mand til at hente mad til os nu, men vi kan til gengæld HELT selv vælge navne

Nemlig...og dét er federe i det lange løb

Anmeld

2. februar 2010

N&N

Hvad med

Silke Sif

Tinke Tea

Erica Ea

Anmeld

2. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hvis Benjamin havde været en pige ville jeg gerne at hun skulle hedde Silke Selina.

Anmeld

2. februar 2010

tristansmor

jeg syntes det er synd hvis navnene rimer.. Det bliver de træt af når de bliver ældre, altså børnene! Jeg taler af erfaringer!

Men hvad med hvis det bliver 2 piger så Merle & Taija?

ihh jeg er helt vild med taija! Ellers så hvad med Lærke?(:

Anmeld

3. februar 2010

Vial

tristansmor skriver:

jeg syntes det er synd hvis navnene rimer.. Det bliver de træt af når de bliver ældre, altså børnene! Jeg taler af erfaringer!

Men hvad med hvis det bliver 2 piger så Merle & Taija?

ihh jeg er helt vild med taija! Ellers så hvad med Lærke?(:

Synes du at Silke og Merle rimer? Sådan har jeg ikke hørt det. Er selv tvilling og ved, at det er en hårfin balance ikke at gøre dem for ens - men heller ej lave for stor forskel.

Anmeld

3. februar 2010

Vial

Tjuhl skriver:

ellers vil jeg gerne donere Sørens fantastisk smukke drengenavne Herbert og Hubert - helt portofrit

De navne vil jeg ikke tage fra jer. Det ville jeg ikke kunne være bekendt. Så det er bare ærgeligt :-)

Anmeld

3. februar 2010

tristansmor

KaMa skriver:

Synes du at Silke og Merle rimer? Sådan har jeg ikke hørt det. Er selv tvilling og ved, at det er en hårfin balance ikke at gøre dem for ens - men heller ej lave for stor forskel.

nej, det syntes jeg da ikke..(: Det var bare sådan generalt!

Anmeld

3. februar 2010

Vial

tristansmor skriver:

nej, det syntes jeg da ikke..(: Det var bare sådan generalt!

Årrrh på den måde.

Ja, det kan jeg kun give dig ret i.

Anmeld

8. februar 2010

minmau

N&N skriver:

Hvad med

Silke Sif

Tinke Tea

Erica Ea

Jeg tænkte lige præcis også på Silke Sif, det lyder sødt, og også fint sammen med Merle My hvis det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.