(marts) Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

hc=k

Jeg kunne danse rundt i stuen af bare glæde og stolthed...

Krsitopher har langt om længe fundet ud af at komme frem på egen hånd. Det er ikke kønt, men frem kommer han og med lidt mere øvelse er jeg overbevist om at det bliver til kravl lige om lidt..

Sundhedsplejesken sagde at han ikke ville lære det på vores trægulv, men men men hun tog fejl gjorde hun hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

MORJESPERSEN

hc=k skriver:

Krsitopher har langt om længe fundet ud af at komme frem på egen hånd. Det er ikke kønt, men frem kommer han og med lidt mere øvelse er jeg overbevist om at det bliver til kravl lige om lidt..

Sundhedsplejesken sagde at han ikke ville lære det på vores trægulv, men men men hun tog fejl gjorde hun hehe..

Tillykke med ham hvor er det dejligt at høre. Så er roen forbi

Anmeld

2. februar 2010

Moar'en

hc=k skriver:

Super dejlig

Her er stadig ingen kravleri

Anmeld

3. februar 2010

MoarViborg

Hvor skønt

Maya har hele tiden numset sig af sted, men nu hvor vi er flyttet i ny lejlighed med et mere råt trægulv, ja, så kan hun pludselig kravle rigtigt! Det tager tilsyneladende bare lidt ekstra tid på de glatte gulve!

Anmeld

3. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Fanatastisk

Lina kravler stadigvæk ikke, men hun har også fundet ud af, at komme rundt. Hun nærmest humper rundt på numsen og hiver sig frem - sjovt ser det ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.