Surt barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

hc=k

Jeg har bare en rigtig sur dreng lige for tiden. Han vil intet overhovedet og jeg er ved at blive sindsyg.

Han vil alt det han ikke må og intet andet, han skater med ting, råber af mig og hans far, han skriger på den mest hysteriske måde når han skal i seng og ja vil ikke sove lige meget hvad jeg gør.

Altså jeg ved godt at det går over lige om lidt, men iiiih hvor er det bare trættende når det står på..
Jeg har snakket med min Sp om det og hun siger at sådan er børn i den alder og at det bare er tegn på at han vokser og udvikler sig som han skal, men helt ærligt hehe.

Jeg følger samme regler og sengetider som jeg plejer for det skal ikke laves om bare fordi han tror  at han pludselig skal bestemme..

Puha det var rart at komme ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vidunderligeunger

har ik en skid forstand på børneopdragelse og ikke rigtig noget at kommentere, men synes det er ret spændende hvad folk vil skrive til det - så er lige med på en kigger

held og lykke i aften ved sengetid

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uha, det lyder anstrengende... Det er jo noget alle unger skal igennem, men det gør det bestemt ikke nemmere mens det står på, kan jeg forestille mig!

Håber det går over snart - og så sender jeg dig lige en smule frisk tålmosighed, den får du vidst brug for

Kh

Rosa

Anmeld

2. februar 2010

hc=k

Jeg sidder med en meget underlig fornemmelse lige nu faktisk.

Kris har jo som jeg skrev været sur og træls, men nu har jeg puttet ham godt nok er klokken kun 18, men jeg orkede bare ikke mere og tror i så ikke at drengen sover  

Ikke en lyd hørte jeg fra ham det er meget underligt..

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
hc=k skriver:

Jeg sidder med en meget underlig fornemmelse lige nu faktisk.

Kris har jo som jeg skrev været sur og træls, men nu har jeg puttet ham godt nok er klokken kun 18, men jeg orkede bare ikke mere og tror i så ikke at drengen sover  

Ikke en lyd hørte jeg fra ham det er meget underligt..

Hehehe, speakers curse - når man først kommer så langt at man snakker om det så forsvinder det   Nyd roen så længe den varer!!!

Anmeld

2. februar 2010

hc=k

Rosa skriver:

Hehehe, speakers curse - når man først kommer så langt at man snakker om det så forsvinder det   Nyd roen så længe den varer!!!

Hehe ja det er typisk, det er også derfor man aldrig skal sige højt til nogle at nu sover han hehe for så vågner han bare..

Jeg vil nyde at jeg har ro til ikke at lave andet end at nyde min kæreste og så se årgang 0 kl 20

Anmeld

2. februar 2010

RumlesMor

Børn - en evig balance mellem svimlende kærlighed og vanvid!

Anmeld

2. februar 2010

hc=k

RumlesMor skriver:

Børn - en evig balance mellem svimlende kærlighed og vanvid!

Åhh ja det er så sandt så sandt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.