En lille afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

vatten

Jeg har stemt for en kombi, men jeg ved jo ikke, hvad jeres behov er.

Men jeg havde barnevogn til Mathias, som jeg måtte sælges, da han var 11 mdr. Han gad simpelthen ikke være i den mere. Han skreg og skabte sig og sad aldrig stille. Og da han aldrig har sovet ude, har jeg brugt klapvognen meget meget mere.

Hvis jeg skal have flere børn, køber jeg en kombi, eller en klapvogn, hvor der er plads til en lift i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

@spire

Jeg har købt en barnevogn med kombiløsning.. Dvs at jeg har en barnevogn med liggemål 92 og kan bruge stellet til en klapvognsdel der hører med også..

Synes selv min er skidesmart, og den virker bare ikke ligeså stor som de andre barnevogne i butikken, hvilket passer mig godt da jeg bor inde i byen..

Er gået hen og blevet helt i tvivl omkring de reelle forskelle på barne og combi vogne, da jeg synes min jo er en combivogn, men har det andre barnevogne også har...? Ja, ved det ikke... Men held og lykke med at finde den rigtige vogn til dig, det er desuden så hyggelig en ting at shoppe efter

Anmeld

2. februar 2010

Heidi.

Jeg sir barnevogn.. Men osse bare fordi jeg ikke har prøvet andet.. :)

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Eva skriver:

Kommer an på hvor du skal bruge den og hvordan...og ikke mindst hvordan dit barn er, men det er jo ikke til at vide.

Kombi havde været fint her og især da jeg boede på landet...

Knus og held og lykke...så skønt at købe babysvogn...

Smukke Eva,

Jeg bor i hus med kæmpe have og vil meget gerne at Malou kan komme ud og sove til sommer under træerne. Jeg har kigget rigtig meget på emmaljungas kombivogn i læder men er pludselig blevet i tvivl.

Hvad er stort liggemål? Jeg er fandeme så grøn og du har jo 3 knægte, så tænkte du helt sikkert har styr på det.

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

Søde dig...

Jeg kan da fortælle hvad jeg oplevede med mine tre...det første var at de faktisk kun gad barnevognen til de var 1-1½ år, så at det var en stor vogn fik vi ikke meget glæde af.

Da vi boede på landet var det bøvlet at tage en stor med i bilen og jeg har tit tænkt at det havde været smart med en kombi at tage med og så ellers en brugt stor dejlig vogn til at sove i derhjemme, altså en der stod fast hjemme og som evt var den der også kom med i dagpleje. men boede jeg i byen hvor jeg kunne gå meget til alt, kunne jeg godt se fordelen og idéen i en stor vogn.

Men de vokser jo hurtigt ud af de små vogne, men igen...hvad er behovet..

Knus Eva og god aften...

Zette skriver:

Smukke Eva,

Jeg bor i hus med kæmpe have og vil meget gerne at Malou kan komme ud og sove til sommer under træerne. Jeg har kigget rigtig meget på emmaljungas kombivogn i læder men er pludselig blevet i tvivl.

Hvad er stort liggemål? Jeg er fandeme så grøn og du har jo 3 knægte, så tænkte du helt sikkert har styr på det.

Anmeld

2. februar 2010

N&J

Jeg har en Trille Vicky, kombivogn, og den bruger jeg stadig og kommer da ihvertfald til at bruge meget længe endnu, jeg brugte liften i starten og bruger stadig liftmadressen i barnevognen som jeg kalder den, den er tros alt 99 cm i længden og også bred..

Jeg havde en tjekliste der hed:

- Let stel

- Stort liggemål

- Stor kurv under (da jeg ingen bil har og det skulle være let)

- loftsvindue

- Let at slå sammen'

- Vendbar styr (det eneste som min ikke har, istedet er selve "kurven" vendbar, og jeg har vendt den med Nikita i en del gange, lidt træls, men til at starte med bruger man den mest den ene vej og nu hvor hun er ældre, ja så bruger jeg den faktisk stadig den vej pga. vind osv..)

Men har ikke fortrudt mit valg et sekund og gav 2250 for den fra ny

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Rosa skriver:

Vi bor i midtbyen og har derfor købt en kombivogn da vores søn ikke kommer til at stå udenfor og sove.

Kh

Rosa

Vi bor også i midtbyen men Lærke sover nu ude alligevel... hun sover tusinde gange bedre ude... når hun sover inde sover hun ikke så længe og vågner og er træt........ men det er jo forskelligt med børn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.