(februar) Så har vi lige haft besøg af Sp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

MoarViborg

ÅRH han er SKØN!! Og vildt han kan spise selv! Kan Maya slet ikke! Men jeg er heller ikke for god til at lade hende prøve (Det gratter sådan Ja, jeg er en slem mor)!

Men han er jo lige som han skal være - og en sej gut ovenpå operastion og det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

MoarViborg

Moar'en skriver:

Mange tak

Ja det gratter rigtig meget, men vi har også en hidsig lille dereng, det er kan selv vil selv, ellers bliver jeg sur. Vi har et stort stykke voksdug liggende under hans stol, det tager i hvert fald det væreste.

Jamen det kunne da være jeg skulle prøve med en voksdug! Og så må jeg lige komme mig over min skræk for grat!

Ved for øvrigt ikke hvorfor den lige postede det sidste indlæg igen  Nå det skal jeg nok ikke bryde min lille hjerne med!

Anmeld

3. februar 2010

Moar'en

MoarViborg skriver:

Jamen det kunne da være jeg skulle prøve med en voksdug! Og så må jeg lige komme mig over min skræk for grat!

Ved for øvrigt ikke hvorfor den lige postede det sidste indlæg igen  Nå det skal jeg nok ikke bryde min lille hjerne med!

Hi hi så ser det også ud som om der er mange der har svaret

Anmeld

3. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er da bare fantatisk, at alt var som det skulle være og at han er foran - skønt, når han nu ellers godt kunne være sat lidt tilbage  Det er bare super flot, at han kan spise selv. Lina er så småt begyndt, at få lov til det - med små bidder. Det kan være, at det kommer lidt mere af sig selv nu hvor hun er startet i vs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.