galde!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

ka li ja

ville lige være en rigtig god kæreste og kører ned og handle lækkert ind, inden han kom hjem.

men da jeg satte mig i bilen, ville lortet sgu da ikke starte!!!! og da jeg så havde ventet og prøvet utallige gange startede den heldigvis... da jeg så endelig fik godt gang i dn, og gik ud og skrabte sne. opdagede jeg at den var flad på højre fordæk!!! for satan da. nå men jeg satser og kører ned på nærmeste tank og vil fylde lyft på lortet. da jeg så skal ha luft på, ser jeg at dækket er ødelagt i en rids fra fælgen og ud. sådan noget fuck.  så jeg måtte gå en god tur hjem i møg sne vejr.

når peder så kommer hjem, skal vi ned og skifte til reservedæk (orkede det ikke selv...) og så skal vi ha kørt bilen ud på min fars job, og så skal den laddes op, og så prøver han om han kan finde 2 nye dæk der passer fortil...

så jeg er tvunget til at tage bussen, indtil den r på toppen igen!!! DET er bare slet ikke lige mig. hader offentlig transport!!

ja jeg måtte lige ud med lidt lort

men god snestorm til jer alle. og håber ikke i skal ud for det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Hyner

Og alt dette bare fordi man vil være en dejlig kæreste... TAK FOR LORT HVA!!! Men sådan plejer det jo at være hvis kan lige har sat sig for noget...

Håber da i får en hyggelig aften alligevel..

Anmeld

2. februar 2010

Loggidut

<P>ja offentlig transport er noget lort...enig Kalaha!</P>
<P>Come on, vi bliver fragtet fra A til B, men det er ikke ensbetydende med jeg kan li det!</P>
<P>I morges var mit tog aflyst, så jeg måtte løbe til bussen for at komme på aalborg station, bussen blev forsinket, og jeg nåede ikke toget i aalborg, så jeg måtte vente på bussen der kunne fragte mig til Svenstrup...den første bus var aflyst, og da næste bus kom, stod der bare så mange mennesker på, at jeg måtte indhalere en fyrs armhuler hele vejen til Svenstrup.</P>
<P>da jeg steg på bussen fik jeg fat i en strop, men bussen var så overfyldt at jeg måtte stå med den samme hånd i stroppen, mens jeg holdte min pose i den anden, uden mulighed for at bytte arm! der er eddermame lang til Svenstrup i den kave stilling, især når man stadig har næsen oppe i en mands armhule!</P>
<P>well, jeg kunne ikke komme til at få ringet til min boss, og melde at jeg var forsinket...og egentlig er det bare sådan en møgstart på dagen...normalt starter den stille og roligt i med en kop kaffe sammen med kollegaen.</P>
<P>nå det her er din historie om det offentlige, ikke min...men jeg kan da lige fortælle dig at turen hjemad ikke var en dyt bedre!</P>
<P>well, håber du overlever ude i det vilde offentlige rum!</P>
<P>og så få sparket til din far, den rep af din bil kan kun gå for langsomt!</P>
<P>øv dag til dig og mig...lol</P>
<P>fik du forresten købt noget lækkert til Peder?</P>

det her indlæg går helt grasat, men gider ikke skrive det om!

Anmeld

2. februar 2010

Helle30

Loggidut skriver:

<P>ja offentlig transport er noget lort...enig Kalaha!</P>
<P>Come on, vi bliver fragtet fra A til B, men det er ikke ensbetydende med jeg kan li det!</P>
<P>I morges var mit tog aflyst, så jeg måtte løbe til bussen for at komme på aalborg station, bussen blev forsinket, og jeg nåede ikke toget i aalborg, så jeg måtte vente på bussen der kunne fragte mig til Svenstrup...den første bus var aflyst, og da næste bus kom, stod der bare så mange mennesker på, at jeg måtte indhalere en fyrs armhuler hele vejen til Svenstrup.</P>
<P>da jeg steg på bussen fik jeg fat i en strop, men bussen var så overfyldt at jeg måtte stå med den samme hånd i stroppen, mens jeg holdte min pose i den anden, uden mulighed for at bytte arm! der er eddermame lang til Svenstrup i den kave stilling, især når man stadig har næsen oppe i en mands armhule!</P>
<P>well, jeg kunne ikke komme til at få ringet til min boss, og melde at jeg var forsinket...og egentlig er det bare sådan en møgstart på dagen...normalt starter den stille og roligt i med en kop kaffe sammen med kollegaen.</P>
<P>nå det her er din historie om det offentlige, ikke min...men jeg kan da lige fortælle dig at turen hjemad ikke var en dyt bedre!</P>
<P>well, håber du overlever ude i det vilde offentlige rum!</P>
<P>og så få sparket til din far, den rep af din bil kan kun gå for langsomt!</P>
<P>øv dag til dig og mig...lol</P>
<P>fik du forresten købt noget lækkert til Peder?</P>

det her indlæg går helt grasat, men gider ikke skrive det om!

Hulker af grin... Hvad sker der for dig?

Anmeld

3. februar 2010

ka li ja

det endte heldigvis bedre. og vi endte med at få lækker aftensmad sammen alligevel

og skal hente bilen om en time med "nye" dæk

Anmeld

3. februar 2010

Loggidut

Helle30 skriver:

Hulker af grin... Hvad sker der for dig?

jeg ved ikke lige hvad der gik galt, pludselig stod alt teksten sådan der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.