min mavse uge 23+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

LineD

BlyViol skriver:

det gør stort set alle den eneste der siger dreng er morfaren.. det er fordi han kun har mig, så tror jeg gerne han "vil ha" en dreng.. selvom han egentlig nok er ligeglad...

Så vil jeg gerne gætte på en dreng af den simple grund at statistikken bakker mig op i at jeg kunne have ret haha :)

Din mave er bare SÅ fin, den sidder flot på dig, og hold da op hvor var jeg en hvid hval ved siden af hehe :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vidunderligeunger

LineD skriver:

Så vil jeg gerne gætte på en dreng af den simple grund at statistikken bakker mig op i at jeg kunne have ret haha

Din mave er bare SÅ fin, den sidder flot på dig, og hold da op hvor var jeg en hvid hval ved siden af hehe

tak jamen det bliver spændende om i to har ret så... min kæreste er begyndt at sige alberte - han siger det er instinktivt  

glæææder mig til at se hvad det biver. vidste du ik også det inden?

Anmeld

3. februar 2010

LineD

BlyViol skriver:

tak jamen det bliver spændende om i to har ret så... min kæreste er begyndt at sige alberte - han siger det er instinktivt  

glæææder mig til at se hvad det biver. vidste du ik også det inden?

Jeps, alt ALT for nysgerrig

Anmeld

3. februar 2010

lululupo

finnn mave og misunder også kuløren......

christina 21+3

Anmeld

3. februar 2010

Vidunderligeunger

ja jeg er sgu også ALT for nyserrig... hehe. 

Anmeld

3. februar 2010

SarahAa

Smuk mave

Anmeld

3. februar 2010

skoust

lang tid siden vi har snakket sammen kan du ikke sende dit nummer i en besked så vi kan snakke sammen igen der er godt nok sket meget.. du har skiftet navn her inde?

Anmeld

3. februar 2010

Vidunderligeunger

skoust skriver:

lang tid siden vi har snakket sammen kan du ikke sende dit nummer i en besked så vi kan snakke sammen igen der er godt nok sket meget.. du har skiftet navn her inde?

det kan du tro.. jeg sender lige en sms  

Anmeld

3. februar 2010

skoust

bedre og sende en mail til mig her inde for jeg har fået nyt nummer søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.