vil gerne ses men ikke være kæreser med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.624 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Anonym trådstarter

jeg har kendt en mand i et stk tid som jeg er blevet glad for og han virkede også glad for mig. efter sidstegang vi var sammen hørte jeg pludselig ik så meget fra ham mere og jeg skrev til ham jeg savner at høre fra ham. han svarede at han havde haft travlt men havde også tænkt på mig og hvad jeg ville med det. han sagde at hvis jeg ville være kærester så kunne han sige at han slet ikk havde tid til det + havde noget uafsluttet som han havde gang i så hans liv var lidt rodet lige for tiden. jeg ville ikke ha ham som kæreste men hyggede mig bare med ham og når vi jo har skrevet sms i så lang tid og jeg pludselig ik hører noget så siger jeg selvføli til ham at jeg savner at høre fra ham. mit liv virker så tomt nu, ingen sms fra ham og jeg føler mig trist. han har skrevet han gerne vil ses men ik være kærester. stadig er det som om noget er ødelagt fordi der er blevet talt om det her. i går sendte jeg en mail til ham hvor jeg skrev hvor glad han havde gjort mig i en trist periode i mit liv og jeg kom ind på en masse personlige ting som har med mig selv at gøre. jeg ville fortælle ham at han havde gjort noget godt for mig og jeg var glad for det. nu sidder jeg lidt og fortryder den mail for jeg synes jeg har lukket nogle meget personlige ting ud til ham som gør det svært at se ham igen fordi det måske ændrer hans opfattelse af mig som selvsikker og det. jeg ved ikke hvad jeg har gang i, jeg tror bare jeg savner de sms og hans måde at være på. men hvis han vil se mig uden at være kærester hvorfor er sms så stoppet? havde bare brug for at lukke lidt ud *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

@spire

jeg tror at alle kvinder i sidste ende håber på det bliver til et forhold, så sådan en udmelding gør bare forholdet mindre interessant da den mulighed pludselig er blevet udelukket..

Har siddet i samme situation før, og mit bedste råd til dig er at glemme ham, og komme videre og finde en der ikke har så meget rod i sit liv, og som godt gider at være kæreste med dig..

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Hej med dig!

Er så trist når man går hen og får følser for en og de måske ikke er helt så gengældt som man ville ønske....

Jeg vil ikke gøre dig ked af det, men tror det han prøver at sige er at han gerne vil ses til noget uforpligtende, men ikke vil noget fast hvor han er bundet.....

Kram

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

tak for svar. jeg har det bare så svært lige nu det gør så ondt indeni og jeg føler mig så tom. jeg savner så meget det vi havde alt virker så ligegyldigt og jeg føler ik engang jeg har noget energi til mit barn

Anmeld

2. februar 2010

Bettemus

Anonym skriver:

jeg har kendt en mand i et stk tid som jeg er blevet glad for og han virkede også glad for mig. efter sidstegang vi var sammen hørte jeg pludselig ik så meget fra ham mere og jeg skrev til ham jeg savner at høre fra ham. han svarede at han havde haft travlt men havde også tænkt på mig og hvad jeg ville med det. han sagde at hvis jeg ville være kærester så kunne han sige at han slet ikk havde tid til det + havde noget uafsluttet som han havde gang i så hans liv var lidt rodet lige for tiden. jeg ville ikke ha ham som kæreste men hyggede mig bare med ham og når vi jo har skrevet sms i så lang tid og jeg pludselig ik hører noget så siger jeg selvføli til ham at jeg savner at høre fra ham. mit liv virker så tomt nu, ingen sms fra ham og jeg føler mig trist. han har skrevet han gerne vil ses men ik være kærester. stadig er det som om noget er ødelagt fordi der er blevet talt om det her. i går sendte jeg en mail til ham hvor jeg skrev hvor glad han havde gjort mig i en trist periode i mit liv og jeg kom ind på en masse personlige ting som har med mig selv at gøre. jeg ville fortælle ham at han havde gjort noget godt for mig og jeg var glad for det. nu sidder jeg lidt og fortryder den mail for jeg synes jeg har lukket nogle meget personlige ting ud til ham som gør det svært at se ham igen fordi det måske ændrer hans opfattelse af mig som selvsikker og det. jeg ved ikke hvad jeg har gang i, jeg tror bare jeg savner de sms og hans måde at være på. men hvis han vil se mig uden at være kærester hvorfor er sms så stoppet? havde bare brug for at lukke lidt ud *S*

Først vil jeg sige, at jeg føler med dig. Det er aldrig rart ikke at få gengældt sit begær. Mange mænd har svært ved et "knalde-forhold" hvis der pludselig kommer følelser på banen. Han kan måske mærke, at du gerne vil lidt mere end ham, og føler at presset er for stort. Du åbner dig for ham, noget som for mig, er noget man gør, for at komme tættere på hinanden. Mon ikke det skræmmer ham, da han har meldt klart ud, at han ikke vil i forhold nu, og selv går og tumler med et forlist forhold.

Jeg kan godt forstå, du savner hans sms'er. Prøv at mærke efter inde i dig selv. Er det ham du savner - eller den opmærksomhed han gav dig? Du skriver du er tom inden i? At du har haft en trist periode i dit liv, som han har hjulpet dig igennem. Måske vil det bedste for dig være, at finde ro i dig selv. Finde ud af, hvorfor du føler dig tom. Brug din energi på dig selv, så du kan komme ovenpå. Når du er ovenpå, vil du helt sikkert møde en fyr som vil give dig den opmærksomhed du fortjener. Men du skal jo også gerne have overskud til at give opmærksomheden retur.

Varme Tanker Herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.