Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Dictes mor

Jeg har et spørgsmål omkring autostole. Jeg har fået en brugt Römer babyautostol, men det er ikke med easyfix (eller hvad det nu hedder), det er sådan en, hvor man spænder selen rundt om, og jeg har også fået lov til at låne min søsters Römer som netop er med easyfix. Jeg ved ikke, hvilken jeg skal vælge. Jeg synes måske at jeg helst vil bruge min søsters, den nyeste. Af flere grunde, det må være lettere at tage autostolen ud med det easyfix halløj end at skulle spænde selen af og på hele tiden, men bruger man det mon meget at tage stolen ud? Noget andet er, at jeg har en fornemmelse af at det er mere sikkert med easyfix, men er det rigtigt?

Det er jo noget at en jungle med alle de autostole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Riwe

Ja de er en kæmpe jungle!! Tænk har nogle gode tests eller hos FDM kan man også hente råd.

Tænk på at man tager en babystol ind og ud af bilen rgtig mange gange, den næste strrelse bliver stort set altid siddende. Jeg har selv en der er spændt fast med selen, men hvade vores bil haft isofix villevi have valgt det. God jagt å den rigtige stol

Anmeld

2. februar 2010

Dictes mor

Riwe skriver:

Ja de er en kæmpe jungle!! Tænk har nogle gode tests eller hos FDM kan man også hente råd.

Tænk på at man tager en babystol ind og ud af bilen rgtig mange gange, den næste strrelse bliver stort set altid siddende. Jeg har selv en der er spændt fast med selen, men hvade vores bil haft isofix villevi have valgt det. God jagt å den rigtige stol

Ah, isofix hedder det, tak Vores bil har isofix, så vi skal bare have sådan en base, men den skal vi jo selv købe MEn det er nok det letteste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.