Så er der fritidshjemsplads til Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Vi har lige fået brev og mikkel skal starte på frit d. 1. marts.

Han skal starte sammen med min. 1 fra hans børnehave, som han leger rigtig godt med.

Jeg syntes det er tidligt, men det er vist noget med at det fritidshjem fik deres børn sent sidste år og så er det deres tur til at få dem tidligt i år...  

Selv om jeg har prøvet det 2 gange før, så er han godt nok lille i mine øjne til at komme på frit.. Men jeg ved også at de udvikler sig enormt hurtigt når først de er der... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

tumle81

Victoria starter til april, synes det er vildt at de allerede er blevet så store.

Hun glæder sig enormt meget, så tror det bliver rigtig godt for hende at komme videre snart...

Knus Kathrina

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej hvor stort

Jeg er jo også københavnerbarn. Og husker tilbage på min fritidshjemstid med STOR STOR glæde. Den bedste tid overhovedet...

Skolen kunne godt pakke sammen, men min fritter

Jeg håber SFO'er er ligeså gode som frittere

GOd tur til Mikkel. Idun skal først i SFO 1. maj.

Anmeld

2. februar 2010

Tina2

Filuca starter i "Smutten" 1. aug:-)

Anmeld

2. februar 2010

Susan1978

Ea skal også starte i SFO til april, jeg venter stadig på at høre noget fra skolen, men det kommer nok..

Anmeld

3. februar 2010

lene

Mathias starter også sfo 1 august

Anmeld

4. februar 2010

tumle81

Vi fik brev i går fra søndre fritten hvor Victoria skal gå. De starter 6. april, så det glæder hun sig meget til. Det var stort for hende at brevet var skrevet til hende og også nogle sider til os :-)

De skal være der senest 9.30, så vi skal til at stå tidligt op!! Måske en god tilvænning inden det er skoletid til august.

Knus Kathrina

Anmeld

7. februar 2010

Strack

Mike starter 6 April og han GLÆDER sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.