Forårs møde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Fines mor

Efter mange af os har kommentaret Carinas foto på Fb, tænkte jeg på om vi skulle se om vi kunne få aftalt en dag - og evt. hvem der vil afholde et nyt årsmøde????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Tina2

Jeg synes det ku være mega fedt, vil rigtig gerne se jer alle igen!!! Vil rigtig gerne holde det, men kan intet sige på nuværende tidspunkt, da vi bor på og i EN stor byggeplads........

Anmeld

1. februar 2010

Susan1978

jeg vil også rigtig gerne ses og det kan sagtens være hernede, men der er jo det problem som altid at det er så fandens langt væk for nogen.. 

men det er lige før at forår for mig næsten blir sommer, for vi skal helt hen til april før vi kan..  maj er fx også rigtig skidt. Der skal min søster giftes..

Anmeld

2. februar 2010

lene

jeg vil også rigtig gerne ses igen det kunne være rigtig hyggeligt

Anmeld

2. februar 2010

Muslingen

Ja det kunne være rigtig hyggeligt, men jeg må nok også sige at vi ikke kører alt for langt. Så Sjælland eller Fyn hvis vi skal med

Vi bor også lidt i en byggeplads, så jeg tør ikke love at vi kan være hos os.

Kh Fie

Anmeld

2. februar 2010

tumle81

Jeg vil også gerne være med, hvis det passer ind i de øvrige planer herhjemme.

Må indrømme at jeg dog ikke kører helt til Nordjylland for det, det er for langt...

Kan ikke selv lægge hus til, da vi jo bor i lille lejlighed...

Knus Kathrina

Anmeld

7. februar 2010

Strack

Jeg vil rigtig gerne deltage hvis datoen passer ind i planerne

Anmeld

8. februar 2010

Annette

Kan se der er nogen der har forbehold mod at køre for langt op.
Så synes jeg jo så at det må blive omkring Fredericia hvis det skal være lige for os der komme fra (yderpunkterne)
Jeg kunne også godt tænke mig at komme med, har aldrig fået det til at passe ind i programmet ..

Anmeld

8. februar 2010

Fines mor

Jamen hvad siger i så til Madsby parken, selvom det er lidt træls i en park for vi har jo mange børn med;-) Men der er også huse man kan være i ved dårligt vejr, grill pladser osv.

Anmeld

8. februar 2010

Muslingen

Jeg synes det er hyggeligst at være hjemme hos nogen. Det bliver hurtigt så splittet hvis man er i en park. Og hvis det er dårligt vejr er det ikke noget jeg gider køre 2½ time for....

Ja jeg er lidt sart

Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.