Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så fik jeg brev
skal til brædstrup fertilitetsklinik
første gang 24 feb så det er dejligt at det gik så hurtig
er der nogen der kender dem??????
jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er lige med på en lytter her, for vi skal til forundersøgelse d. 11 marts på Brædstrup
Kan godt forstå du glæder dig til at komme igang. Det gør jeg dælme også!
Hej
Min kæreste og jeg har lige gennemgået en IVF behandling i Brædstrup. Vi var desværre ikke heldige med vores 1. behandling og har lige fået at vide, at jeg ikke blev gravid.
Vi er stadigvæk optimistiske..så vi går igang med 2. forsøg om et par mdr
Det er en meget spændende og nervepirrende omgang..Men tro på det nok skal ende positivt og tag det i så "stiv arm" som muligt.
De er meget søde i Brædstrup. Jeg har ikke følt mig dårligt behandlet eller utilpas med at komme der. Så gør det!
Ønsker jer alt muligt held & lykke
BubbieBear skriver: Jeg er lige med på en lytter her, for vi skal til forundersøgelse d. 11 marts på Brædstrup Kan godt forstå du glæder dig til at komme igang. Det gør jeg dælme også!
ok dejligt for jer jeg alt hvad jeg kan for jer
jeg skal nok skrive undervejs hvordan det er
knuz
hejsa
ja så er jeg nok de som er gamle i brædstrup vi start op i 06 og jeg her lige være gravid men det gik til i 7+4 uge og vi start op ved næste mens og vi er glad for at går i bræstrup alle er sød der ud
jennas skriver: Hej Min kæreste og jeg har lige gennemgået en IVF behandling i Brædstrup. Vi var desværre ikke heldige med vores 1. behandling og har lige fået at vide, at jeg ikke blev gravid. Vi er stadigvæk optimistiske..så vi går igang med 2. forsøg om et par mdr Det er en meget spændende og nervepirrende omgang..Men tro på det nok skal ende positivt og tag det i så "stiv arm" som muligt. De er meget søde i Brædstrup. Jeg har ikke følt mig dårligt behandlet eller utilpas med at komme der. Så gør det! Ønsker jer alt muligt held & lykke
ok det er jeg ked af at høre
men jeg for at den er der næste gang
men dejligt at høre at de er søde
kan du skrive lidt om hvordan din behandling gik
altså hvad for noget medicin osv
og hvornår startet du på sprøjter ( 1 menstration dag eller hvornår)
håber du har lyst til at skrive lidt
vi her få icsi og start på næsespray på 21 dag efter førse mens dag og så køre vi på næsespray til man her få en bløde til så bliv man scaning lige efter mens og så start man op på at snif og stik sig og det gør jeg i ca 10 dag så få vi æg ud ca en månde efter vi er start på næsespray og 2 dag efter æg ud ring de fra sygehus af og sige om der er æg til op og få nok piller ved æg ud og jeg få en scaning på mave ved ved æg op da min livmorgen er lige sjov at lige æg op i så vi er 100 % på æg bliv lige i livmorgen nu og man få når som skal i livmorgen være dag kan ikke husk hvad det hedder og på 15 dag skal man have tag en blodprøve for og se om man skal eller
pussekat skriver: hejsa vi her få icsi og start på næsespray på 21 dag efter førse mens dag og så køre vi på næsespray til man her få en bløde til så bliv man scaning lige efter mens og så start man op på at snif og stik sig og det gør jeg i ca 10 dag så få vi æg ud ca en månde efter vi er start på næsespray og 2 dag efter æg ud ring de fra sygehus af og sige om der er æg til op og få nok piller ved æg ud og jeg få en scaning på mave ved ved æg op da min livmorgen er lige sjov at lige æg op i så vi er 100 % på æg bliv lige i livmorgen nu og man få når som skal i livmorgen være dag kan ikke husk hvad det hedder og på 15 dag skal man have tag en blodprøve for og se om man skal eller
ok tak for svaret
kudsk skriver: ok tak for svaret
selv tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128