Puttetips?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

..

Smilla har egentligt i lang tid været ok at putte. Vi har bare været inde med hende, læst en historie og sunget 2 sange og så har vi gået ind i stuen. Hun har så ligget derinde og læst, sunget osv og vi har været derinde et par gange men meget stille og roligt.

Nu er det ren panik. Hun bliver puttet, vi læser og synger og når vi så vil gå begynder hun at hyle. Hun vil have at vi sidder derinde indtil hun sover og vover vi at gå inden begynder hun med det samme at klynke. Vi har prøvet bare at gå og lade hende tude - det var den aften jeg skrev herinde at det var et mareridt, hun vrælede i over 1 time Igår havde vi rimeligt succes men hun ved at lokke med at hun skulle til gymnastik i dag og det ville ikke ske hvis ikke hun lagde sig til at sove. Lige nu sidder faren derinde igen..

Nogen gode ideer? Eller andre der også bøvler??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Monica

Vi bøvler også... Gustav vil ikke lægge sig ned, som om han er blevet bange for at give sig hen i søvnen... ALt lys skal være tændt og vi skal helst sidde der inde - ellers kravler han op af sengen og leger, eller kommer ind i stuen og vil sidde hos os - giver os sutterne og siger; Mig er færdig med at sove...

Så desværre ingen gode råd herfra...

Moni - som altid gerne vil i seng

Anmeld

2. februar 2010

Marco2

Her har jeg heller ingen tips.

Vi har aldrig taget den kolde tyrker, så her sidder vi sgu stadig hos hende til hun sover, og hun vil allerhelst holde i hånd eller have hånden oppe i ærmet når hun skal falde i søvn.

SÅ desværre ingen guldkorn herfra.

Men pøj pøj med det

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.