sex er bedst med de frodige kvinder meeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.421 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Anonym trådstarter

det er ikke dem de viser frem for vennerne så os frodige kvinder bliver bare bolleveninden. Er det sådan det er? ja jeg spørger fordi jeg synes virkelig jeg så tit har oplevet det... de siger det ikke direkte men jeg er jo heller ikke dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

LinLin

Hvorfor er sex bedst med frodige kvinder???

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Hvorfor er sex bedst med frodige kvinder???

det skriver jeg fordi det næsten altid kun kommer til at handle om sex med de fyre og sjældent mere. jeg er bare træt af det

Anmeld

1. februar 2010

oo

det er da nogle wankere af nogle mænd du har haft fat i så!

jeg er godt nok aldrig blevet gemt væk og det er de andres frodige kærester heller ikke!!

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Sikke noget fis! Næste gang du moder en mand, så insisterer du bare på at møde hans venner inden i knalder! Det handler ikke om vægt, men hvad du går med til hos mændene :-)

Anmeld

1. februar 2010

Kvindemin

KaMa skriver:

Sikke noget fis! Næste gang du moder en mand, så insisterer du bare på at møde hans venner inden i knalder! Det handler ikke om vægt, men hvad du går med til hos mændene :-)

Lige mine ord

Anmeld

1. februar 2010

Ox.

Jeg bliver skam også vist frem med glæde, og jeg har dælme et par håndtag eller 10!

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

har nu aldrig hørt at sex med frodige sku være bedre....mon ikke mere det handler om at du møder de forkerte mænd. har selv prøvet det et par gange eller 3...og jeg kan ikke beskrives som frodig

Anmeld

1. februar 2010

Tjuls

Det må være de forkerte mænd du har fået fat i.

Jeg har kun haft et forhold mens jeg har været "Aseksuel", og jeg vejer en del for meget, men han var vældig fin, og han viste nu mig frem med glæde.. Og der kan man jo ikke ligefrem sige sexen var god, for der var ingen

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

- skriver:

Har en veninde der oplever det på samme måde, hun er dog også meget stor... 

Er ikke selv stor, så skal ikke kunne sige det...

Måske der bare bliver fundet de forkerte mænd, det har dem hun har haft fat i, i hvert fald været...

jeg er også meget stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.