Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Med kødsovs
Med skinke
Hvad ellers??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorpåSjælland skriver: Med kødsovs Med skinke Hvad ellers??
pølser - kylling - oksekød
Jeg plejer at lave en med.
: oksestrimler, champion, bacon, tomat, ost, rød peber, og gorgonzola
:Kylling, rød peber, ost, tomat, chilli, hvidløg.
Jeg elsker når manden laver pizza - han er så god til det! Han laver den med tomatsovs, lækker italiensk skinke, champignon, peberfrugt og revet ost. Når den har bagt ca. halvdelen af tiden tilføjer han mascarpone-ost som bliver helt flødeagtigt. Det er bare mums! Når den kommer ud af ovnen får den en gang rucola og små stykker avokado og selvfølgelig lidt oregano.
hjemmelavt tomatsovs med flåede tomatter, bal. eddike, basilikum, salt og peber- gerne koge længe!
Ellers friske mozzarellakugler, kylling og pesto, champignon
eller friske mozzarellakugler, chorizo, rød peber og når den kommer ud af ovnen så ruccula over.
MUMS!
Spinat, feta og noget parmaskinke. SÅ lækkert!
Eller parmaskinke, soltørrede tomater (evt. lidt artiskok fra dåse) og så et tyndt lag ruccolasalat på, når pizzaen er færdig.
Vi er begyndt at lave den med frossen kebab (fra Aldi) og så når den er bagt færdig, salat, tomat og agurk og creme-fraiche dressing henover... mmm det er vores favorit.
Min yndlings er med kartoffel, mmmm nam nam nam...
Det er meget meget simpelt og lyder måske kedeligt. Men du skærer bare kartoflerne i helt tynde skiver og dækker pizzadejen med dem krydrer med timian og så kommer du olivenolie henover tilsidst, uhh det er lækkert! Hov, husk salt...
Ja kartoffel er bare rigtig godt på pizza, man kan også mose kartofler med en gaffel og så fordele det over pizzaen. Ekstra lækkert (synes jeg) er et par ansjoser rundt omkring (de er mega salte, så der skal bare et par stykker på) Uhm.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128