Ideer til hjemmelavede pizzaer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Lullaby

Med kødsovs

Med skinke

Hvad ellers??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Sommerfuglen.

MorpåSjælland skriver:

Med kødsovs

Med skinke

Hvad ellers??

pølser - kylling - oksekød

Anmeld

1. februar 2010

kiroo

hakket oksekød i små kugler med pepperoni og chilie er manden favorit.
bacon og æg kan også puttes på den..

skinke og ananas.

man kan jo putte lige det på man lyster...

Anmeld

1. februar 2010

Heidi.

Jeg plejer at lave en med.

: oksestrimler, champion, bacon, tomat, ost, rød peber, og gorgonzola

:Kylling, rød peber, ost, tomat, chilli, hvidløg.

Anmeld

1. februar 2010

Sisley

Jeg elsker når manden laver pizza - han er så god til det! Han laver den med tomatsovs, lækker italiensk skinke, champignon, peberfrugt og revet ost. Når den har bagt ca. halvdelen af tiden tilføjer han mascarpone-ost som bliver helt flødeagtigt. Det er bare mums! Når den kommer ud af ovnen får den en gang rucola og små stykker avokado og selvfølgelig lidt oregano.

Anmeld

1. februar 2010

Assi

hjemmelavt tomatsovs med flåede tomatter, bal. eddike, basilikum, salt og peber- gerne koge længe!

Ellers friske mozzarellakugler, kylling og pesto, champignon

eller friske mozzarellakugler, chorizo, rød peber og når den kommer ud af ovnen så ruccula over.

MUMS!

Anmeld

1. februar 2010

Hava

Spinat, feta og noget parmaskinke. SÅ lækkert!

Eller parmaskinke, soltørrede tomater (evt. lidt artiskok fra dåse) og så et tyndt lag ruccolasalat på, når pizzaen er færdig.

Anmeld

1. februar 2010

eirene

Vi er begyndt at lave den med frossen kebab (fra Aldi) og så når den er bagt færdig, salat, tomat og agurk og creme-fraiche dressing henover... mmm det er vores favorit.

Anmeld

2. februar 2010

Dictes mor

Min yndlings er med kartoffel, mmmm nam nam nam...

Det er meget meget simpelt og lyder måske kedeligt. Men du skærer bare kartoflerne i helt tynde skiver og dækker pizzadejen med dem krydrer med timian og så kommer du olivenolie henover tilsidst, uhh det er lækkert! Hov, husk salt...

Anmeld

8. februar 2010

minmau

Ja kartoffel er bare rigtig godt på pizza, man kan også mose kartofler med en gaffel og så fordele det over pizzaen. Ekstra lækkert (synes jeg) er et par ansjoser rundt omkring (de er mega salte, så der skal bare et par stykker på) Uhm.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.