Fertilitetsklinik Brædstrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaringer med dem?

Vil gerne høre alt hvad I ved.

-Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

pussekat

hejsa

vi gå i bræsdtrup og vi start op i 06 men at jeg skulle tabe mig og i 07 fik jeg lykke mavesæk samme og så start hele op i 08 med iui og her vi prøve ivf og 3 gang icsi og her være gravid 2 gang den siden her i januar det jeg start med at bløde den 1-1 som vi skulle til scaning den 11-1 det være gå til i 4+5 så vi her få tag blodprøve hele januar månde så læge her lige sige vi må start op igen ved næste mens og vi her være glad for at kom i bræsdtrup og alle der ud er sød og de hjælp en vis der er nok ting man ikke ved nok om og man kan ring alt tid om høre om detså jeg håbet du bliv glad for også at kom der ud

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

Tak for dit svar.

Jeg håber også vi bliver glade for det.

Håber I får en positiv test og en vellykket graviditet snart.

Må jeg spørge, hvor meget du skulle tabe, før du kunne komme i behandling? Vejer selv lidt for meget.

Anmeld

1. februar 2010

pussekat

Tak for dit svar.

Jeg håber også vi bliver glade for det.

Håber I får en positiv test og en vellykket graviditet snart.

Må jeg spørge, hvor meget du skulle tabe, før du kunne komme i behandling? Vejer selv lidt for meget.

hejsa

jeg skulle tabe mig 40 kg men efter jeg fik lukke mavesæk samme her jeg tab 61 kg ja jeg håbet også det lykke når vi start op igen

og i det hele er det bliv til 81 kg som er kom af da man skal tabe 8 % før men kan kom undet kniv

jeg er ikke gravid lige nu da jeg fik en ma i uge 7+4 men være gå til i uge 4

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

jeg skulle tabe mig 40 kg men efter jeg fik lukke mavesæk samme her jeg tab 61 kg ja jeg håbet også det lykke når vi start op igen

og i det hele er det bliv til 81 kg som er kom af da man skal tabe 8 % før men kan kom undet kniv

Det er godt nok flot klaret. Tillykke med det.

Jeg vejer selv 10 kg for meget. Ved ikke om det kan have nogen indvirkning. Men så må jeg tage mig sammen...

Anmeld

1. februar 2010

pussekat

Anonym skriver:

Det er godt nok flot klaret. Tillykke med det.

Jeg vejer selv 10 kg for meget. Ved ikke om det kan have nogen indvirkning. Men så må jeg tage mig sammen...

hejsa

jeg er 161 højt og jeg må kun vægt 80 kg da vi skulle start op men nu er jeg ned på 61 kg

jeg her høre man ikke må vægt for mere men du kan da kun få det vilde vil at du/ i snakkes med læge om det

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

3. februar 2010

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.