Plet bløder og har lidt ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Chalala85

Ja som overskriften siger... er kun i 6 uge

Skal jeg ringe til lægevagten?? skulle have lavet vandrejournal på torsdag?! Er jeg igang med SA?!

Ahhh er så ked....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

LinLin

Det ville jeg gøre... For at få ro i sindet :-)

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

Det er nok meget klogt.. puha...

Anmeld

1. februar 2010

LilyMarleen

Ja det ville jeg også gøre. Men ro på, man høre tit at folk kan bløde en lille smugle..  for at alt er som det skal være

Kram

Anmeld

1. februar 2010

pussekat

Chalala85 skriver:

Skal jeg ringe til lægevagten?? skulle have lavet vandrejournal på torsdag?! Er jeg igang med SA?!

Ahhh er så ked....

hejsa

ja jeg vil også ring med det samme hele en gang for mere

xxx ikke for der er en sa

for her selv lige prøve det der gjor ondet

en

Anmeld

1. februar 2010

Malli

Det altid en god ide lige at ringe, om end ikke andet så for din egen skyld, for at få ro i sindet.

Jeg pletblødte selv i uge 5 og en uges tid frem, havde "milde" menstruations smerter, og jeg var ved at dø af skræk. (Havde nemlig lige haft en spontan abort et halvt år forinden, der var jeg dog ikke i tvivl om hvad der var ved at ske, havde stærke mave-smerter og pludseligt, som lyn fra en klar himmel, styrt blødte jeg bare, ja og så var det ovre ... )

Men da jeg så i min anden graviditet begyndte at små bløde blev undersøgt hos lægevagten, som kunne berolige mig med, at det bare var fordi livmoderen gav sig stille og roligt, og det forårsagede mindre blødninger. ( og så kan det altså også være fordi det er på det tidspunkt, hvor du normalt skulle have fået menstruation?? så reagere kroppen, den er måske ikke helt klar endnu over at du er gravid!)

Håber ikke at det er noget, men ro på så du ikke selv får sat gang i noget unødvendigt

Kærlige hilsner til en dejlig datter på nu 3 måneder  

Anmeld

1. februar 2010

@spire

Chalala85 skriver:

Ahhh er så ked....

ååh nej søde dog...! Har du fået talt med lægen nu? - Opdater så snart du kan.. 

Iiih  krydser alt jeg kan for det ikke er noget...!

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

@spire skriver:

ååh nej søde dog...! Har du fået talt med lægen nu? - Opdater så snart du kan.. 

Iiih  krydser alt jeg kan for det ikke er noget...!

Har jeg.. er endt i Sa

Det gør så ondt.. men jeg kan intet gøre...

Nu skal de overståes og op på hesten igen

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

Malli skriver:

Det altid en god ide lige at ringe, om end ikke andet så for din egen skyld, for at få ro i sindet.

Jeg pletblødte selv i uge 5 og en uges tid frem, havde "milde" menstruations smerter, og jeg var ved at dø af skræk. (Havde nemlig lige haft en spontan abort et halvt år forinden, der var jeg dog ikke i tvivl om hvad der var ved at ske, havde stærke mave-smerter og pludseligt, som lyn fra en klar himmel, styrt blødte jeg bare, ja og så var det ovre ... )

Men da jeg så i min anden graviditet begyndte at små bløde blev undersøgt hos lægevagten, som kunne berolige mig med, at det bare var fordi livmoderen gav sig stille og roligt, og det forårsagede mindre blødninger. ( og så kan det altså også være fordi det er på det tidspunkt, hvor du normalt skulle have fået menstruation?? så reagere kroppen, den er måske ikke helt klar endnu over at du er gravid!)

Håber ikke at det er noget, men ro på så du ikke selv får sat gang i noget unødvendigt

Kærlige hilsner til en dejlig datter på nu 3 måneder  

1000 tak for dit indlæg... jeg er desværre endt i en SA har aldrig prøvet det før så det gær ondt

Men nu skal det overståes og så op på hesten igen.. nu skal vi bare slappe af og nyde hinanden...........

Anmeld

1. februar 2010

oo

åh nej altså!! det er så hårdt!! kæmpe herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.