Ændre profilnavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Rasmine

-Kan I andre finde ud af når folk hele tiden ændrer profilnavn? -Det er mig en gåde hvorfor de gør det? -Men på den anden side..så får man jo lidt opmærksomhed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

BK

Nej jeg synes også det er svært, her inde giver vi jo hinanden besked når det er vi gør det (hvilket sker sjældent)...

Anmeld

1. februar 2010

..

Jeg kan godt forstå dem som har deres rigtige navn + efternavn som profilnavn, og de så pludseligt finder ud af at alt hvad de skriver er nemt at finde for alle MEN fatter ikke alle de andre.. Som du skriver så må det da være en opmærksomhedsting..

Anmeld

1. februar 2010

Stumpen

Jeg finder det dybt latterligt medmindre det er navn+efternavn vi snakker om eller hvis man er blevet genkendt af nogle man ikke ønsker skal snage...

BUT

Dit gamle profilnavn forbliver de citerede rubrikker, så man kan googles alligevel...

Anmeld

1. februar 2010

Helle30

Personlighedsspaltning?

Anmeld

1. februar 2010

sbs78

Mebach skriver:

-Kan I andre finde ud af når folk hele tiden ændrer profilnavn? -Det er mig en gåde hvorfor de gør det? -Men på den anden side..så får man jo lidt opmærksomhed?

Ja der  må jeg sgu give dig ret. Hvorfor vælger man ikke bare at navn for starten, som ikke fortæller formeget, men bare hvem man er!!!!

Anmeld

1. februar 2010

Rasmine

Helle30 skriver:

Personlighedsspaltning?

Anmeld

1. februar 2010

Susan1978

Jeg ved Jeanette herinde fra skiftede navn, grundet at hun havde fået skrevet sit fulde navn i et indlæg og man derved kunne spore alle hendes indlæg.. 

Det sys jeg faktisk er fair nok...

men hvis man bare skifter for at skifte

Anmeld

1. februar 2010

Rasmine

Susan1978 skriver:

Jeg ved Jeanette herinde fra skiftede navn, grundet at hun havde fået skrevet sit fulde navn i et indlæg og man derved kunne spore alle hendes indlæg.. 

Det sys jeg faktisk er fair nok...

men hvis man bare skifter for at skifte

Netop. Jeg mente også at jeg syntes det var plat, hvis man skiftede bare for at skifte.

Anmeld

1. februar 2010

Susan1978

Mebach skriver:

Netop. Jeg mente også at jeg syntes det var plat, hvis man skiftede bare for at skifte.

mon så ikke mest det er et opmærksomhedsstunt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.