Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Kan I andre finde ud af når folk hele tiden ændrer profilnavn? -Det er mig en gåde hvorfor de gør det? -Men på den anden side..så får man jo lidt opmærksomhed?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej jeg synes også det er svært, her inde giver vi jo hinanden besked når det er vi gør det (hvilket sker sjældent)...
Jeg finder det dybt latterligt medmindre det er navn+efternavn vi snakker om eller hvis man er blevet genkendt af nogle man ikke ønsker skal snage...
BUT
Dit gamle profilnavn forbliver de citerede rubrikker, så man kan googles alligevel...
Personlighedsspaltning?
Mebach skriver: -Kan I andre finde ud af når folk hele tiden ændrer profilnavn? -Det er mig en gåde hvorfor de gør det? -Men på den anden side..så får man jo lidt opmærksomhed?
Ja der må jeg sgu give dig ret. Hvorfor vælger man ikke bare at navn for starten, som ikke fortæller formeget, men bare hvem man er!!!!
Helle30 skriver: Personlighedsspaltning?
Jeg ved Jeanette herinde fra skiftede navn, grundet at hun havde fået skrevet sit fulde navn i et indlæg og man derved kunne spore alle hendes indlæg..
Det sys jeg faktisk er fair nok...
men hvis man bare skifter for at skifte
Susan1978 skriver: Jeg ved Jeanette herinde fra skiftede navn, grundet at hun havde fået skrevet sit fulde navn i et indlæg og man derved kunne spore alle hendes indlæg.. Det sys jeg faktisk er fair nok... men hvis man bare skifter for at skifte
Netop. Jeg mente også at jeg syntes det var plat, hvis man skiftede bare for at skifte.
Mebach skriver: Netop. Jeg mente også at jeg syntes det var plat, hvis man skiftede bare for at skifte.
mon så ikke mest det er et opmærksomhedsstunt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128