Fåkking skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Rasmine

Hvad gør man som almindelig borger, når man ikke kan komme igennem på tlf., og når deres lorteside ikke virker?

Mette - som ikke har betalt SKAT denne gang, og som skal have lavet ændringer på forskudsopgørelsen OG årsopgørelsen, OG SOM BTW HADER ALT HVAD DER HAR MED SÅDAN NOGLE TING AT GØRE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Rasmine

Beløbet skal være efter fradrag af ATP- og arbejdsgiveradministreret pensionsbidrag, men før fradrag af AM-bidrag.

Og hvad betyder det lort så?

Anmeld

1. februar 2010

Joan ( Smallie )

Åhh jeg kan ikke hjælpe dig her. Jeg plejer at få min far til at hjælpe mig

Anmeld

1. februar 2010

BK

Beløbet skal være efter fradrag af ATP- og arbejdsgiveradministreret pensionsbidrag, men før fradrag af AM-bidrag.

Og hvad betyder det lort så?

bacon det betydet at du sidder med din lønseddel og ser øverst oppe står det et (stort) tal, sandsynligvis kaldet grundløn...  lidt længere nede af siden står der 2 andre der hedder pension og Atp... De to tal trækker du fra det øverste tal... og så har du det tal du snakker om...

skal du bruge det for et helt år ganger du bare med 12 og runder lidt op...

Anmeld

1. februar 2010

Loggidut

Mebach skriver:

Hvad gør man som almindelig borger, når man ikke kan komme igennem på tlf., og når deres lorteside ikke virker?

Mette - som ikke har betalt SKAT denne gang, og som skal have lavet ændringer på forskudsopgørelsen OG årsopgørelsen, OG SOM BTW HADER ALT HVAD DER HAR MED SÅDAN NOGLE TING AT GØRE

kommer du igennem til dem, kan du så ikke lige få bestilt et frikort til min søn?

gider det heller ikke

Anmeld

2. februar 2010

Hyner

Jeg tilmelder mig holdet"TIL OS DER HADER SKAT"..... Og det er der sgu mange grunde til men den værste er nu for mig er nu at jeg stadig står skrevet som ejer af huset sammen med eksen og ergo får fradrag deraf.... Jeg har ringet utallige af gange og hver gang får man smidt i hovedet, den er i orden nu og du er slettet...

Henriette -HADER skat mere end jeg hader noget andet!!

Anmeld

2. februar 2010

Marco2

Jeg leger struds-legen, når det kommer til det der...

Er komplet blank. Så det er godt jeg er "gift" med en økonom

AG

Anmeld

2. februar 2010

Hyner

Marco2 skriver:

Så det er godt jeg er "gift" med en økonom

Det var det han skulle ha været... SNYD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.