(marts) Startet i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så er Lina startet i vuggestue i dag  Tænk, at hun allerede er så stor. Jeg synes bare, at tiden er fløjet afsted.

Vi var dernede fra kl. 8-9.30. Lina blev puttet direkte da vi kom hjem og hun sov med det samme. Jeg kender jo personalet i forvejen, så vi sad bare og sludrede, mens at hun legede på gulvet. Det gik super godt, men hun skulle da lige tjekke engang imellem om jeg stadigvæk var der. Imorgen kommer vi kl. 9 og så putter jeg hende dernede og de ringer så når hun er vågnet og har været der lidt. Onsdag er hun dernede alene hele formiddagen. Jeg regner med, at hun torsdag og fredag skal være der fra kl. 9-15. Så fra i næste uge er det lange dage med mindre, at jeg bliver fritstillet fra mit job (er jo blevet fyret).

Hun har jo også Luka på samme stue. Han er godt nok syg idag og er her til formiddag hjemme hos sin farmor. Jeg tænkte, at jeg ville holde ham hjemme torsdag og vi kunne have en hyggedag bare ham og mig

Kærlig hilsen

Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

MoarViborg

Ejj hvor spændende!! Lyder da til at den første dag er gået super! Det må være en god fordel at Luka er der i starten, så hun har et kendt ansigt dernede! Måske fint at Luka ikke var der i dag- kunne da godt være han ville blive lidt forvirret over at mor var i vuggestuen en time, og så gik igen

Maya skal starte 1. marts - og jeg er virkelig spændt på det, men glæder mig også, for tror faktisk hun er mere end klar til snart at komme ud at se lidt andre børn, og blive aktiveret på et lidt højere plan end det jeg kan præstere hver dag herhjemme

Anmeld

1. februar 2010

MoarHvidovre

Jeg tror også, at det var meget godt, at Luka ikke var der. Så der var ro omkring hende og jeg kunne sidde stille og roligt og snakke med personalet. Jeg var da godt nok noget frustreret igår, da han vågnede efter sin lur med 39,7 i feber. Han har ikke noget feber nu, men han skal være feberfri i 24 timer før, at han må komme i vs igen. Heldigvis kunne farmor godt passe ham her til formiddag og jeg skal hente ham så snart, at Lina vågner igen.

Det bliver bare spændende når Maya skal starte  den 1/3  og ja, det er ikke det samme som at blive underholdt af mor hele dagen. De får flere udfordringer end mor kan give dem hjemme (på et andet plan) 

Har du det ok med, at skulle aflevere hende?

Anmeld

2. februar 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Så er Lina startet i vuggestue i dag  Tænk, at hun allerede er så stor. Jeg synes bare, at tiden er fløjet afsted.

Vi var dernede fra kl. 8-9.30. Lina blev puttet direkte da vi kom hjem og hun sov med det samme. Jeg kender jo personalet i forvejen, så vi sad bare og sludrede, mens at hun legede på gulvet. Det gik super godt, men hun skulle da lige tjekke engang imellem om jeg stadigvæk var der. Imorgen kommer vi kl. 9 og så putter jeg hende dernede og de ringer så når hun er vågnet og har været der lidt. Onsdag er hun dernede alene hele formiddagen. Jeg regner med, at hun torsdag og fredag skal være der fra kl. 9-15. Så fra i næste uge er det lange dage med mindre, at jeg bliver fritstillet fra mit job (er jo blevet fyret).

Hun har jo også Luka på samme stue. Han er godt nok syg idag og er her til formiddag hjemme hos sin farmor. Jeg tænkte, at jeg ville holde ham hjemme torsdag og vi kunne have en hyggedag bare ham og mig

Kærlig hilsen

Hvor dejligt at hun tog godt imod vuggestuen Det må da helt klart være en fordel at Luka og Lina går på samme stue

Jeg havde første arbejdsdag i dag og Linus var hele dagen i dagpleje. Det var gået okay, men han havde ikke rigtig ville spise noget, men det skulle vidst være meget normalt

Anmeld

2. februar 2010

Moar'en

MoarHvidovre skriver:

Kærlig hilsen

Hvor er det bare dejligt det er gået så godt.

Anmeld

3. februar 2010

MoarHvidovre

Det går stadigvæk rigtig godt med Lina i vuggestuen. Jeg var med derinde i går 1 time og så blev hun puttet. De ringede efter mig, da hun havde sovet og spist. Hun har bare smilede, da hun vågnede. Hun begyndt først, at pive da jeg kom og hentede hende.

I dag har jeg kun lige siddet dernede 1/2 time og de ville så ringe når hun havde sovet og spist og leget lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.