Rokketænder/tabte tænder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

AnnaMetteogJulie

Vi har så lige opdaget 2 rokketænder i Julies mund! Sikke en stolt pige:-) Hun kunne ikke forstå, at hun havde ondt i munden, så ville lige tjekke om hun evt. havde en rift eller andet i munden, men nej det var "bare" to rokketænder:-)

Anna Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Strack

vi har hverken rokketænder eller tabte tænder her... vi venter stadig

Anmeld

8. februar 2010

Marie;-)

Tabt én her i januar og har endnu én der rokker nu.

Anmeld

9. februar 2010

Muslingen

Har lige læst i min egen "barnets bog" og der står at jeg tabte min første tand som 7-årig og jeg har et billede af mig som 9-årig hvor jeg mangler de 2 tænder ved siden af fortænderne i overmunden. Så Amalie skal nok væbne sig med tålmodighed, hvis hun har arvet mine tænder

Kh Fie

Anmeld

10. februar 2010

Fines mor

Vi har kun EN rokke pt. o heldigvis for Josephine er en piveskid;-)) Den gør ondt påstår hun;-)

Anmeld

10. februar 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Vi har kun EN rokke pt. o heldigvis for Josephine er en piveskid;-)) Den gør ondt påstår hun;-)

Ha ha, det siger Filuca også;-) Kan lave de vildeste scener ind imellem over hvor ondt den gør.... ;-)

Anmeld

10. februar 2010

BKJ

Leah har tabt de 2 midterste i undermunden, og de to fortænder for oven rokker en smule.

Da de 2 tabte rokkede mest, var hun bare så optaget af det, at hun indimellem slet ikke kunne komme igang med at lege. For hun skulle hele tiden lige mærke efter, om de nu rokkede mere

Hun har været sej, da de røg ud, så ikke noget piv her.

Kh Birte og Leah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.