babybilleder...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Gittemor09

noget jeg har gået og tænkt lidt over idag... og der er en der har skrevet til mig, er at hun personligt ikke synes at man skal lægge billeder ind på sin profil af sit barn/baby der er i bad....

Hvordan har i det selv med sådan nogle billeder?

er det kun mig der ikke synes at det ikke er forkert??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Gittemor09

slet ingen der har lyst til at komme med deres mening?? det kunne være meget rart at høre hvad de forskellige mener om dette...

og om jeg er helt forkert på den ved at have billede af min datter i bad...

Anmeld

31. januar 2010

Sees

Gittemor09 skriver:

noget jeg har gået og tænkt lidt over idag... og der er en der har skrevet til mig, er at hun personligt ikke synes at man skal lægge billeder ind på sin profil af sit barn/baby der er i bad....

Hvordan har i det selv med sådan nogle billeder?

er det kun mig der ikke synes at det ikke er forkert??

Så længe man ikke kan se kønsdelene, så synes jeg det er helt iorden at ligge billeder ind af ungerne der er i bad

Anmeld

31. januar 2010

Gittemor09

MetteLetten skriver:

Så længe man ikke kan se kønsdelene, så synes jeg det er helt iorden at ligge billeder ind af ungerne der er i bad

tak for dit svar..!!

har nemlig billeder af min datter der er i bad.. men enten er der en hånd for, skvulpende vand, eller en klud..!!

og det er der så en der mener er forkert..!!

Anmeld

31. januar 2010

Sees

Gittemor09 skriver:

tak for dit svar..!!

har nemlig billeder af min datter der er i bad.. men enten er der en hånd for, skvulpende vand, eller en klud..!!

og det er der så en der mener er forkert..!!

Ej, det ser jeg intet forkert i.
Jeg har lige selv lagt en video på Facebook hvor Emil sidder og plasker i sit badekar, og jeg synes det er SKØNT, at folk kan følge med i, hvor meget min guldklump hygger sig, og hvor stor han er blevet.

Anmeld

31. januar 2010

Gittemor09

MetteLetten skriver:

Ej, det ser jeg intet forkert i.
Jeg har lige selv lagt en video på Facebook hvor Emil sidder og plasker i sit badekar, og jeg synes det er SKØNT, at folk kan følge med i, hvor meget min guldklump hygger sig, og hvor stor han er blevet.

ja, men hun synes det var helt forkert..!!

kan selvfølgelig godt se det med kønsdele.. og havde lagt et ind for at vise at min datter elsker at ligge og lege uden tøj på... men det er så slettet igen pga. udtalelsen...

blev bare så ked af det at folk kan se negativt på sådan nogle billeder..!!

Anmeld

31. januar 2010

Ox.

MetteLetten skriver:

Samme holdning her

Anmeld

31. januar 2010

Sees

Gittemor09 skriver:

ja, men hun synes det var helt forkert..!!

kan selvfølgelig godt se det med kønsdele.. og havde lagt et ind for at vise at min datter elsker at ligge og lege uden tøj på... men det er så slettet igen pga. udtalelsen...

blev bare så ked af det at folk kan se negativt på sådan nogle billeder..!!

Ja, det er sgu lidt synd at nogle ikke kan se glæden i billederne af vores dejlige unger
Men sådan er vi jo så forskellige - Og heldigvis for det!

Anmeld

31. januar 2010

Gittemor09

MetteLetten skriver:

Ja, det er sgu lidt synd at nogle ikke kan se glæden i billederne af vores dejlige unger
Men sådan er vi jo så forskellige - Og heldigvis for det!

ja, lige præcis...

men så er det godt at der er sådan en hjemmeside her hvor man kan nyde ungerne sammen

for det er da livets glæde

Anmeld

31. januar 2010

Sees

Gittemor09 skriver:

ja, lige præcis...

men så er det godt at der er sådan en hjemmeside her hvor man kan nyde ungerne sammen

for det er da livets glæde

Det er lige præcis hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.