hej :O)
jeg tænker at det er rigtig flot at en lille pige på 5 uger kan falde i søvn for sig selv og ikke hos dig. hvorfor er det du gerne ville have hun skal falde i søvn hos dig? det er bare med at nyde at din pige er så god til selv at falde i søvn
herhjemme falder min pige i søvn i mine arme hver aften kl 19.30-20 og så putter jeg hende i hendes vugge efterfølgende, hun er ikke så god til selv at falde i søvn alene, kun om dagen hvor hun bliver puttet i sine barnevogn.
hun er 4 måneder og sover også stadig rigtig meget, hun sover 1 gang formiddag 3-4 timer og en gang eftermiddag 2-3 timer. hun er også max vågen 2 timer om formiddagen så er hun træt igen. små børn sover jo rigtig meget, og har brug for det 
hvad tid putter i hende til natten om aftenen? og hvilken rutiner har i?
jeg har fra hun var meget lille forsøgt at indføre nogle gode rutiner og rytmer så jeg lærer mit barn at komme ind i en god rytme og så jeg lærer hende at sove.
hun bliver puslet omkring kl 19 når vi putter min store pige også, så får hun nattøj på, vi synger et par sange og hygger lidt. kl ca 19.30 sætter jeg min sammen med hende i soveværelset hvor der er mørkt, der får hun sin aftenflaske og falder derefter i søvn i mine arme og bliver så puttet. hun sover i vugge i soveværelset, og så har vi babyalarm på hende, hun spiser stadig et par gange i løbet af natten og vågner og er frisk 6-6.30 
som jeg læser dit indlæg sender hun klare signaler om at hun er træt, nu ved jeg jo ikke hvad tid det er, men måske i kunne lave nogle aftenrutiner og så putte hende til natten selvom du syntes det er tidligt.
igen små børn har brug for rigtig mange timers søvn, og min store pige på 3 ½ år sover også kl 19-19.30 hver dag 
Anmeld