Ammeindlæg - hvilke bruger I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Mor til L&S

Hej Piger!

Bruger i engangs ammeindlæg, eller dem i uld som kan vaskes??

Og hvad er fordele og ulemper?

Knus R uge 32.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

JustAnotherName

Uld, for de varmer og kan komme af med fugten. Engangs-indlæg skulle ikke være så sunde for der "ånder" man ikke i pga. bagsiden som er af andet materiale.
Og i det lange løb, så tror jeg også det er billigere at invistere i uld-ammeindlæg, da engangs-indlægene jo bare bliver brugt og ryger ud én efter én...

Jeg havde SÅ ONDT i starten af ammeforløbet, fordi mine brystvorter var flået i stykker. Og det hjalp også, da jeg fik købt uld-indlæg og fik pakket brysterne ordentlig ind.

Så det bruger jeg, og vil klart anbefale andre det samme

Mvh. Katrine.

Anmeld

31. januar 2010

mor_sabina

Det eneste der kunne holde tæt var pigeon hos mig.

Anmeld

31. januar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Da jeg hade fået min datter prøvede jeg bare alle salgs, men intet virkede:0) jag havde alt for meget mælk og det sprøjtede konstant ud:0)

Så mit eneste redningsmiddel blev newbornbleer som jeg klippede over i halve:0 Så jeg gik med en halv ble på hvert sit bryst:0) Så meget mræekeligt ud, men det var det eneste der virkede:0)

Derudover havde jeg også altid et uldindlæg i min bh for at forhindre brystbetændelse:0)

Christina, som er gravid med numemr to og har bevæbnet sig med alverdens mærker af ammeindlæg og en pakke newborn bleer i tilfælde af samme problem med alt for meget mælk:0)

Anmeld

31. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg brugte dem fra libero

Anmeld

1. februar 2010

Tina2

Har brugt Pigeon begge gange og været fuldt ud tilfreds....

Anmeld

1. februar 2010

Pige2009

Jeg bruger Pigeon ultra slim, som jeg varmt kan anbefale. De er bløde åndbare og meget milde mod brystvorterne. Desuden holder de godt tæt

K.h. Linda

Anmeld

1. februar 2010

Halbschön

Jeg brugte Pigeon i starten fordi jeg havde læst i en anden debat her på siden at de skulle være rigtig gode.. Det var de også.. Men en dag stod jeg og manglede, og dem jeg kom først i nærheden af var Liberos. Og dem er jeg ligeså glade ved.. Jeg har dog også været rigtig heldig med brysterne.. Ingen sår eller rifter.. Kunne forestille mig at det har en del at sige..

Anmeld

1. februar 2010

MorTilGustav

Om dagen hvor jeg jo ofte får tømt brystet kan jeg godt nøjes med diverse discount mærker, men om natten bruger jeg Libero indlæg. De suger rigtig godt  

Anmeld

1. februar 2010

millesofie

hej piger

ja jeg kan kun bruge dem af uld alle de andre holder simpelhen ikke tæt, har nu tænkt mig at prøve et par i bomuld de skulle også være gode...

men jeg tror det kommer an på hvor meget mælk du har og hvor store bryster du har

Mine voksede 2 str og var total over spændte så endte op i en str 85 H så de der små engangs amme indlæg forsvandt jo nærmest i min bh hva så glad da jeg fandt nogle forskællige uld indlæg

mit råd er nok prøv dig frem måske du kender en venninde som du kan låne et par uld indlæg af som prøve, det gjorde jeg

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.