(marts) "Boar"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

hc=k

Min søn har lært at sige "Boar" hvilket betyder mor

Så nu siger han boar hele tiden og så griner han af sin far når han siger " kan du sige far"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Diana...

Nåå hvor sødt og vild at han allerede kende betydningen af det 

Ja lucas siger ikke så meget han pludre bare. det lyder tit som om han siger FAR men det er mere tilfældigt end at han forstår det 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

31. januar 2010

hc=k

Ja jeg synes også det er meget vildt allerede..

Jeg havde min sundhedsplejeske på besøg og hun sagde at Kristopher kan en masse ting som han først burde kunne om lang tid, men der er så bare også en masse ting som han overhovedet ikke kan hehe

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

hc=k skriver:

Ja jeg synes også det er meget vildt allerede..

Jeg havde min sundhedsplejeske på besøg og hun sagde at Kristopher kan en masse ting som han først burde kunne om lang tid, men der er så bare også en masse ting som han overhovedet ikke kan hehe

Sådan er det jo med alle børn  Lucas har været hurtig med at lære at kravle gå osv osv men ikke så hurtig til det sproglige. 

Anmeld

31. januar 2010

Muffinmus

He he, hvor sødt, kan godt lige se ham fise rundt og sige bor hele tiden:-) DEjlig dreng du har dig:-)

Her bliver det kun til hej, mad, ma ma ma, muuu(muligvis mor, men vi er ikke helt sikre endnu), dar for far, men kun når han ikke hører det sjovt nok, vi øver ellers mens han er der men hun krøller bare næse.

Der ud over er det mare alalanna nuy osv:-) og så synger hun nu.

Og ja, børn kan forskellige ting på forskellige tidspunkter, det er altid sjovt at se hvornår de knækker koden på de forskellige ting.

Anmeld

1. februar 2010

Moar'en

Viktor siger heller ikke for meget. Han siger mammam når vi skal spise, og så er han begyndt at sige bar og kigge efter ham når hans far går ud af rumme, så det må jo betyde far. Og så er han begyndt at syne og danse, det se og lyder bare så sødt.

Anmeld

1. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor dejligt, at han kan sige moar  

Det er meget forskelligt, hvor hurtig børn er til det forskellige. f.eks. var Luka meget motorisk fremme fra helt lille, men til gengæld er han ikke super god til, at snakke.

Lina siger kun ba ba ba ba og mam mam mam. Så er hun også begyndt, at "danse" og aber efter os andre

Anmeld

1. februar 2010

Muffinmus

og hov, DEEET?? plus pegende finger hele tiden naturligvis...havde helt glemt den periode hvor fingeren kører hele tiden og de spørger til ALT!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.