Jeg blev insemineret torsdag den 28. januar 2010 og i dag (den 30. januar 2010) fik jeg her til aften en menustrationslignende blødning med helt frisk blod - og det var mere end en pletblødning - og jeg har blødt lidt i løbet af aftenen, men synes at blødningen nu er aftagende - jeg er i løbet af aftenen også blevet lidt mere øm i underlivet.
Jeg er virkelig forvirret lige nu, for hvis det er min menustration - 2 dage efter ægløsning? -, så er det virkelig meget før tid (10 dage før) eller også er det hormonbehandlingen, som har rodet godt og grundigt i min cyklus 
Mine tanker har kort strejfet muligheden for en eventuel implantationsblødning - men igen, kan det ske blot 2 dage efter insemination ??? ifølge de oplysninger, jeg har kunnet finde frem til på nettet, så sker implantation 4-7 dage efter ÆL.
Jeg er virkelig forvirret lige nu, og må indrømme, at jeg lige nu har mistet håbet for at det kan lykkes i denne omgang 
Hvor er det frustrerende, at man i behandlingerne slet ikke kan finde ud af hvad der sker med ens krop 
Havde bare lige brug for at lufte alle de tanker, der kører rundt i hovedet på mig lige nu 
Anmeld