Menustrationslignende blødning efter insemination ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.509 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

mini1977

Jeg blev insemineret torsdag den 28. januar 2010 og i dag (den 30. januar 2010) fik jeg her til aften en menustrationslignende blødning med helt frisk blod - og det var mere end en pletblødning - og jeg har blødt lidt i løbet af aftenen, men synes at blødningen nu er aftagende - jeg er i løbet af aftenen også blevet lidt mere øm i underlivet.

Jeg er virkelig forvirret lige nu, for hvis det er min menustration - 2 dage efter ægløsning? -, så er det virkelig meget før tid (10 dage før) eller også er det hormonbehandlingen, som har rodet godt og grundigt i min cyklus

Mine tanker har kort strejfet muligheden for en eventuel implantationsblødning - men igen, kan det ske blot 2 dage efter insemination ??? ifølge de oplysninger, jeg har kunnet finde frem til på nettet, så sker implantation 4-7 dage efter ÆL.

Jeg er virkelig forvirret lige nu, og må indrømme, at jeg lige nu har mistet håbet for at det kan lykkes i denne omgang

Hvor er det frustrerende, at man i behandlingerne slet ikke kan finde ud af hvad der sker med ens krop

Havde bare lige brug for at lufte alle de tanker, der kører rundt i hovedet på mig lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Vial

Jeg blødte også efter - dog noget senere. Fik at vide på klininken at det sagens kunne være en mindre læsion efter insemineringen. Hvis lægen har ramt et blodkar deroppe. Det farver jo rigtig meget sådan noget blod. Du har givetvis været igennem et par eller flere gyn. undersøgelser de sidste par uger. Det ville da være mærkeligt med mens nu. Specielt, hvis du fik æl sprøjte for knap en uge siden. Så hurtigt går det heller ikke med at få det renset ud :-)

Anmeld

30. januar 2010

mini1977

Jeg håber, at det blot er en forbigående blødning, som ikke får/har betydning i forhold til at et eventuelt befrugtet æg kan sætte sig fast

Havde faktisk ikke overvejet, at det kunne være en eftervirkning fra undersøgelsen inden inseminationen  Hvor er det bare rart at have mulighed for at dele sine tanker med jer herinde - for det er ikke altid, at man selv får tænkt på alle de mulige årsager til i dette tilfælde en blødning.

Jeg væbner mig med mere tålmodighed og venter spændt på testdag cirka den 11/2 (Puha, der er lang tid til)

Anmeld

30. januar 2010

oo

jeg tænker at Kama har ret...jeg kan ikke forestille mig hvad det ellers kunne være

men du har så evigt ret! det er dybt dybt frustrerende at ens krop bliver helt væk i hormonbehandlingerne og alle de tegn man normalt regner med, de er vendt fuldkommen på hovedet. det er rigtigt svært og lige pludselig er de fjorten dage fra inseminering til test ikke bare lange, men også dybt frustrerende

jeg håber nu den er der, på trods af blødningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.