Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

millesofie

nu sidder jeg her og kigger på bleer

jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad man gør med en sådan lommeble ?? skal man have gummibukser på uden på eller holder den tør af sig selv?

og er der nogen der har erfagring med AIO bleerne, jeg har kigget rundt og læst div indlæg men synes stadig ikke jeg kan finde ud af hvad jeg skal købe..

jeg havde tænkt at begynde med bleerne når vi begynder så småt at give hende andet end mælk, for lige nu er alt bare tyndt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Mumto3

Jeg er helt klart mest til lommebleer (mere end AIO) hvor vidt du skal have noget uden på lommebleerne eller ej, afhængere af dem du køber. jeg har haft begge slags. Jeg ved ikke om jeg synes der er den store forskel  Jeg havde nogle super søde overtræksbukser, men nogen gange var det også fedt bare med nogle ensfarvede bleer, og det var dem jeg havde, der var med PLU yderest.

Anmeld

30. januar 2010

Mumto3

-og iøvrigt -op på hesten, det er da nu hvor de er små og kun få mælk at det er ektra fedt at bruge stofbleer!!! .også selvom det er tyndt!!! Stofbleerne holdt MINDST lige så godt som engangsbleer, men jeg tror faktisk de holder bedre på alt det tynde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.