NF og barbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg står overfor snart at skal til NF, og glæder mig selvfølgelig helt vildt.

Men i den forbindelse er der noget jeg er kommet til at tænke over. Jeg er en af de piger der ikke barberer mig "down there". Men er det smartest hvis jeg gør det før jeg skal til NF? Altså i hvert fald fjerne det hård der er længst op mod min mave? For de scanner vel rimelig langt nede på maven.

Så hvad mener i vil være smartest, piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Jeg står overfor snart at skal til NF, og glæder mig selvfølgelig helt vildt.

Men i den forbindelse er der noget jeg er kommet til at tænke over. Jeg er en af de piger der ikke barberer mig "down there". Men er det smartest hvis jeg gør det før jeg skal til NF? Altså i hvert fald fjerne det hård der er længst op mod min mave? For de scanner vel rimelig langt nede på maven.

Så hvad mener i vil være smartest, piger?

Det er de altså ligeglade med Tror de har set en masse

så det er op til dig selv om du føler dig tilpas med at de ser det

Anmeld

30. januar 2010

FrkLarsen

Jeg var til NF her d. 28 og havde ikke shavet mig, de er fuldstændig ligeglade 

Jo de hiver lidt ned i bukserne, for at sætte det stof der sidder på dine bukser for at det der gele ikke skal komme på tøjet, men de er som sagt fuldstændig ligeglade 

Kamilla 13+0

Anmeld

30. januar 2010

Anonym trådstarter

Men scanner de ikke helt der nede på maven hvor der er hår? Scanner de så bare oven i håret? Og hvad med det gele de smører. Bliver håret så ikke helt klisteret ind i det?  

Anmeld

30. januar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Men scanner de ikke helt der nede på maven hvor der er hår? Scanner de så bare oven i håret? Og hvad med det gele de smører. Bliver håret så ikke helt klisteret ind i det?  

jo men de tørre det af igen og hvis det klister så gå på toilettet li efter og tørre det af med vådt papir

Anmeld

30. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

de kan sagtens scanne ovenpå, og i værste fald sender de dig lige en tur på toilettet med en engangs skraber (har jeg nu aldrig hørt rent faktisk er sket)... Du kan nok ikke undgå lidt gele i frisuren, men du får jo selv lov til at tørre efter scanningen, så du burde kunne få det meste

Pøj pøj med scanningen! Det er en fantastisk oplevelse!!!

Knus Caroline 36+1

Anmeld

30. januar 2010

Low

Jeg var til MD her for et par dage siden og der havde jeg ikke baberet mig i 3-4 dage så der var stuppe, det er de sku ligeglade med. Jeg så et billede af en kvinde der blev scannet og der stak en lille dusk frem og det betyder vist ikke noget.

Anmeld

30. januar 2010

bette

nu er jeg en af dem der barbare mig der nede.. men helt ærligt så er det da fuldstændig naturligt at have hår dernede.. og de kan jo ikke bestemme hvordan du skal se ud.. det er da op til dig selv

og tror nu alligevel de har set lidt af hvert.. så mon ikke de er ligeglade.. de kigger jo ikke på dit hår dernede... men på bebs i maven

http://lmtf.lilypie.com/l2Bvp1.png

Anmeld

31. januar 2010

FrkLarsen

Anonym skriver:

De scannede kun mig fra buksekanten og op, ikke i nærheden af frisuren 

Bare tag det roligt, tror de har set en masse af den slags  

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar piger. Så er jeg mere rolig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.