quilttæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

jillkolsbjerg

så blev jeg færdig med dåbsgaven til lille tristan;-)

jeg har syet velcro i hjørnerne og lavet billeder der kan sættes på og tages af ved vask...og har broedret hans fulde navn + dåbsdag;-)

jill

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Tjuls

Det er godt nok smadderflot..

Jeg synes det er rigtigt fedt med at der også er billeder på.. Det har jeg ikke set før..

Anmeld

30. januar 2010

jillkolsbjerg

Tjuls skriver:

Det er godt nok smadderflot..

Jeg synes det er rigtigt fedt med at der også er billeder på.. Det har jeg ikke set før..

smiler nej det var også bare lige noget jeg fandt på....skal have lavet en slags taske til så de kan tage det med.....også kan han jo altid se mor og far;-) det har været mega svært at få alle trakanter og mål til at passe......puha....,men er egntlig godt tilfreds med resultatet...håber bare de bliver glade for det....og ikke bliver skuffet.....;-)

knus jill

Anmeld

30. januar 2010

Tjuls

jillkolsbjerg skriver:

smiler nej det var også bare lige noget jeg fandt på....skal have lavet en slags taske til så de kan tage det med.....også kan han jo altid se mor og far;-) det har været mega svært at få alle trakanter og mål til at passe......puha....,men er egntlig godt tilfreds med resultatet...håber bare de bliver glade for det....og ikke bliver skuffet.....;-)

knus jill

Jeg tror bestemt ikke de bliver skuffet.. Ikke nok med det er super flot, så har du jo lagt mange timer i det og bare det i sig selv, tror jeg betyder meget. Så de kan ikke andet end at blive super glade

Jeg kan godt forestille mig at det har været svært at få det hele til at passe sammen, men du har klaret det og kan sagtens være stolt

Hvordan er billederne sat på? Du skriver de kan tages af ved vask.. Synes bare det er så smart

Anmeld

30. januar 2010

jillkolsbjerg

Tjuls skriver:

Jeg tror bestemt ikke de bliver skuffet.. Ikke nok med det er super flot, så har du jo lagt mange timer i det og bare det i sig selv, tror jeg betyder meget. Så de kan ikke andet end at blive super glade

Jeg kan godt forestille mig at det har været svært at få det hele til at passe sammen, men du har klaret det og kan sagtens være stolt

Hvordan er billederne sat på? Du skriver de kan tages af ved vask.. Synes bare det er så smart

jamen jeg har syet velcro på billederne.....altså syet et lag ......stof ( hvor jeg syede den ene side til velcro på ) , karton, billede og et stykke gennemsigtig voksdug....og kantbånd..... og det andet stykke til velcro på tæppet....... ja det har taget sin tid...jeg syede også sengetøj til ham da han blev født det var de MEGET glade for der var blonder og broderi med navn og sådan...og en H.C. Andersen enentyr bog hvor jeg havde skrevet en meget personlig og gribende hilsen til ham inden i....smiler....ved de bliver glade netop fordi der ligger sjæl og tid i det jeg laver.....betyder mere end et stykke legetøj. jeg ved jeg bliver mere end tusinde mere glad for sådan noget selv....specielt de billeder min søster maler til mig og min veninde laver også altid gaver selv og alt det har jeg i mange år og bruger hver dag.....så det betyder bare så meget mere;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.