Home alone med den lille diva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Astrid P

Det er lige hvad jeg er... Vi har sendt farmand til Sjælland på kursus, så nu er det bare mig og Smilsen indtil i morgen eftermiddag. Og jeg kan faktisk (i hvert tilfælde næsten) tillade mig at holde helt fri, hvilket er vildt... Det eneste jeg skal nå er 11 engelske stile der skal rettes, og dem satser jeg på at klare i aften når damen sover.

Så nu står den på ren hygge - vi har lige holdt picnic i sofaen med bananer og pomelo, og nu skal vi ud og lege i sneen med Elton. Så skal vi lige handle ind til lidt nem aftensmad, og så skal vi se Biler (damens nye yndlingsfilm).

Jeg kan næsten ikke huske hvornår jeg sidst har brugt en hel dag på intet andet end at hygge...

Forresten, så vil Smilla utroligt gerne have en lillebror! Hun bliver ved med at sige, at både hun og jeg har en baby i maven, og at vi skal have en lillebror. Så spurgte jeg hende hvad hun synes han skal hedde, hvis vi skal have sådan en, hvortil hun svarede: " Han skal hedde 1-2-3!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Nadi

Skønno  
Det lyder da bare som en perfekt dag, bliver jo helt misundelig. Det eneste Oliver og jeg duer til lige pt er at ligge på sofaen og glo tv imens snotten står ud af hovedet på os 

1-2-3, jamen det er jeg sikker på at I nok skal få godkendt som et gyldigt navn  Så skal I da bare komme igang!!

Anmeld

30. januar 2010

Rasmine

Pedel kursus simpelthen?

Måske han kommer hjem med sådan et værktøjsbælte om livet så?

I love it!

Anmeld

30. januar 2010

Astrid P

Mebach skriver:

Pedel kursus simpelthen?

Måske han kommer hjem med sådan et værktøjsbælte om livet så?

I love it!

Høh, det er så faktisk ikke et pedelkursus, men næsten lige så nørdet... Anders og hans storebror er ved at lære at svejse, fordi de er bilnørder. Så de lærer at svejse skærmkanter osv - whatever that is! Jeg nikker bare og siger: Super, skat! God tur, nyd det... Og pedellen kommer så tilbage i fantastisk humør efter et par dages mandehørm og nørderi.

Anmeld

30. januar 2010

Anja

Det lyder super hyggeligt med sådan en tøsedag !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.