Som nogle måske har læse tog jeg jo den beslutningen for min datter af hun ikke fast mere skulle være hos sin farmor fra søndag til onsdag da jeg syntes hun er så stor nu og der skal være mere fast rammer og ikke for mange rammer..Men hende far har ikke selv komme med en løsningen eller ville rigtigt snakke om det.så hva gør man som mor ja jeg meld ud det der stoppe nu med farmor ikke af hun ikke må komme til hende sov osv ikke det mend syntes ikke det skulle være på den måde som det er nu..så han fik hende første i onsdags hvor det elelr har hedde søndag til søndag i ulige uge hos farmor også hos ham onsdag..Jeg meld også ud hvis han ikke ville det måtte han jo bare komme med nået ellers måtte han jo gå i statsamte...
Nu stå jeg så her i dag og Jeg får ikke min datter.
Som jeg ellers skulle...
Jeg ringe til ham her 19.45 fordi han ikke sms tilbage eller var komme og han sagde han ville komme med hende i dag forleden da vi sms..
Det han så sagde var jeg har beslutte og lave uge om så du kan hente hende onsdag i vuggestuen.
Jeg sagde det der det blever syndt for dig selv og jeg forstå ikke vi ikke kan snakke sammen og jeg er komme med to løsninger men ingen af dem kan du gå med til eller svar på eller kommer med en anden løsningen ikke nok med det skal hun til ørelæge på tirsdag men det kommer hun ikke.Han sprugt mig ingang om tiden og sagde bare syndt du kan hente hende tirsdag..
Er godt nok gal lige nu men jeg må bare ringe til advokaten osv tirsdag og hente hende onsdag..knus fra henriette
Anmeld