Madras til tremmesengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

LineD

Hej alle i dejlige tøser!

Liam var så heldig at få en super lækker tremmeseng i gave til barnedåben.

Nu står vi og skal have en madras til den, men hvad pokker skal man vælge...

Jeg har kig på en super lækker tempur madras (De der der former sig efter kroppen/kropsvarmen), men nu kommer jeg til at se at hans madras i Leandervuggen er en allergivenlig madras... Så kommer jeg jo til at tænke på om han mon kan risikere allergi ved at få en "alm" madras...

Hvilken madras valgte i til jeres tremmeseng, og hvorfor?

Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Babysams allergimadras )

Vi har både haft den til liften, barnevognen og nu også junior sengen. Den er super!

Anmeld

29. januar 2010

Misjelle

Jeg har kig på en super lækker tempur madras (De der der former sig efter kroppen/kropsvarmen), men nu kommer jeg til at se at hans madras i Leandervuggen er en allergivenlig madras... Så kommer jeg jo til at tænke på om han mon kan risikere allergi ved at få en "alm" madras...

Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....

vi har babysams helsemadras, hvilken jeg synes er rigtig lækker

http://www.babysam.dk/helsemadras.aspx

Nu kender jeg ikke sådan en tempur madras, men bare det ikke er en spring madras, for det må de små ikke ligge på endnu

Anmeld

30. januar 2010

LauraLW

Jeg har købt en AeroSleep madras til Vilmas tremmeseng. Den har et indbygget liggeunderlag som kan vaskes på 60 grader og tørre på 20 min hvis uheldet skulle være ude (så det går ikke ud over selve madrassen). Den er allergivenlig, anti hustøvmide og sikrer frisk luft og at barnet ikke ligger for varmt. Den er lidt pebret i pris, men jeg fandt den på tilbud og er ret glad for mit valg indtil videre :-)

Laura

Anmeld

30. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

LineD skriver:

Ifølge min madras ekspert kæreste bør man ikke vælge en tempur madras til et spædbarn, da de har bløde knogler.

Vælg i stedet en fast madras, vi har selv denne (på tilbud netop nu):

http://www.jysk.dk/4/5/28/527/3231009/a/catalog

Desuden har vi en TempraKon rullemadras der holder en fast kropstemperatur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.