så er det fredag og helved er løst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Siber

yes i dag er det fredag, og sutterne er sendt med posten til julemanden

Det er gået helt fint i dag, hun var fyr og flamme. Skrev brev Bandt sutterne på en snor, kyssede dem farvel en og en, puttede dem i en kuvert, klistrede klistermærker på, på posthuset købte hun frimærker, og hun var med til at putte dem i postkassen, farvel sutter hils julemanden. Det gik fint. Blev dog lidt skuffet over hun ikke skulle besøge ham, men jeg måtte sige at han var på arbejde, så derfor sendte vi dem til ham.

Men nu hvor hun skulle putte, ville hun gerne have dem, men jeg måtte jo sige at dem har vi ikke mere. Hun har ledt alle de steder vi plejer at have sutter, ingen sutter. Nægter at julemande har dem - han er på arbejde! Siger hun.

Men nu ligger hun i sin seng, synger og kigger på smykkeskrin, med døren på klem. Vi plejer ellers at lukke døren, men i dag sagde hun jeg kan ikke se noget. Så vi må ønske os en lampe i morgen!

Håber hun får en god nat trods alt, hun ligger da ikke og skriger  7 9 13

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Anja

Uha, spændende.  for at hun kommer godt gennem aftenen og natten.

Anmeld

29. januar 2010

Siber

Så nu starter hylerriet.........................stakkels!

JEG VIL HAVE MIN SUT, JULEMADEN SKAL IKKE HAVE DEN!

Anmeld

29. januar 2010

Anja

Åhh, nej

Anmeld

29. januar 2010

Siber

Anja skriver:

Åhh, nej

jeg har lige siddet inde ved hende et øjeblik, men kan bare mærke at det bliver endnu værre! hun fandt nemlig på alt muligt.

Nu er jeg gået ud igen, og nu ligger hun mamma mamma mamma

Min mand er ude og stå på ski..........................

giver hende lige 30 sek endnu, en krammer og ud igen!

Suk!

Anmeld

29. januar 2010

..

Siber skriver:

Så nu starter hylerriet.........................stakkels!

JEG VIL HAVE MIN SUT, JULEMADEN SKAL IKKE HAVE DEN!

Ej, det er jeg ked af at høre. Har tænkt meget på jer og håbet det bedste..

Er den stadig helt gal? Håber hun snart falder i søvn og at det er bedre i morgen..

Anmeld

29. januar 2010

..

Vi skrev lige samtidigt

Hvor jeg dog føler med dig, det er bare ikke sjovt..!! Ingen af mine unger har haft sut men Smilla har det alligevel svært med at falde i søvn for tiden, vi skal helst være der og er vi der ikke så finder hun på alt muligt, vand, sang osv..

Idag har vi for første gang prøvet at sætte en radio derind og det hjalp - Tænker at det er fint nok, så føler hun sig da ikke alene?

Anmeld

29. januar 2010

Anja

Kan godt huske at de første 2-3 aftener var svære at komme igennem da Jonas droppede sutten ....

Anmeld

29. januar 2010

Loggidut

Siber skriver:

yes i dag er det fredag, og sutterne er sendt med posten til julemanden

Det er gået helt fint i dag, hun var fyr og flamme. Skrev brev Bandt sutterne på en snor, kyssede dem farvel en og en, puttede dem i en kuvert, klistrede klistermærker på, på posthuset købte hun frimærker, og hun var med til at putte dem i postkassen, farvel sutter hils julemanden. Det gik fint. Blev dog lidt skuffet over hun ikke skulle besøge ham, men jeg måtte sige at han var på arbejde, så derfor sendte vi dem til ham.

Men nu hvor hun skulle putte, ville hun gerne have dem, men jeg måtte jo sige at dem har vi ikke mere. Hun har ledt alle de steder vi plejer at have sutter, ingen sutter. Nægter at julemande har dem - han er på arbejde! Siger hun.

Men nu ligger hun i sin seng, synger og kigger på smykkeskrin, med døren på klem. Vi plejer ellers at lukke døren, men i dag sagde hun jeg kan ikke se noget. Så vi må ønske os en lampe i morgen!

Håber hun får en god nat trods alt, hun ligger da ikke og skriger  7 9 13

Knus Siber

hvor er det bare sejt, så godt gået!

Her hjemme nævner vi tit sutterne, vi snakker jævnt tit om dengang hun smed dem væk fordi de var ulækre...jeg er sikker på i også kommer dertil hvor i åbent kan snakke om dem.

keep it going that way!

hvor er hun bare sej!

Anmeld

29. januar 2010

Siber

Har lige været derinde igen, krammet og puttet, sunget og sunget!

Nu hyler hun igen, men nu lidt mere påtaget og med lidt gaben som pause

Nu må hun lige ligge lidt længere!

åh jeg er træt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.