Se! men ikke røre hi hi Jamie Walters! (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Dictes mor

Jeg stemte not, men mest fordi jeg ikke bryder mig om hans øjne, jeg vil sige hår og tatoos, nice Jeg er dog mest til Jude Law... Nam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Tjuls

LMM skriver:

Jammenn dog forstår ikke hvorfor der er flere der siger Not Hvem synes I så er HOT??

Jeg må også sige not.. Jeg synes hans sleeves er fede, men det er så også det eneste..

Hvem er hot.. Hmm ham her:

Henkka T. Blacksmith.. Mam.. Hehe

Anmeld

7. februar 2010

Louisesam

NOT HOT efter min smag!

Slet ikke dengang og nu er hans hoved bare alt for stort til hans ansigt (øjne, næse og mund)!

Jeg er mest af alle til min kæreste, men ellers kan Hugh Jackmann da også lige gå (specielt som Wolverine)!  

Anmeld

9. februar 2010

LMM

Louisesam skriver:

NOT HOT efter min smag!

Slet ikke dengang og nu er hans hoved bare alt for stort til hans ansigt (øjne, næse og mund)!

Jeg er mest af alle til min kæreste, men ellers kan Hugh Jackmann da også lige gå (specielt som Wolverine)!  

uhhh ja, han er også skøn

Anmeld

9. februar 2010

Bavianis

Jeg må også sige NOT - også selvom jeg ellers er til det look han har nu. Ja - der er noget med hans mund der frastøder mig, som om han ikke helt kan styre den. Jeg tænker på om han måske stadig bliver ammet?? Ej - det er bare pjat, haha!

Jeg synes og Hugh Jackman er lækker - og så er der Matthew Fox (Jack i LOST og Charlie i Party of Five) og Josh Holloway (Saywer i LOST) som også er rimelig spænstige.

Og så er der min fetish som INGEN andre kan forstå: Nicholas Cage!!!

"Så bliver mor klistret i pisflæsket!"

Anmeld

9. februar 2010

Louisesam

Bavianis skriver:

Jeg må også sige NOT - også selvom jeg ellers er til det look han har nu. Ja - der er noget med hans mund der frastøder mig, som om han ikke helt kan styre den. Jeg tænker på om han måske stadig bliver ammet?? Ej - det er bare pjat, haha!

Jeg synes og Hugh Jackman er lækker - og så er der Matthew Fox (Jack i LOST og Charlie i Party of Five) og Josh Holloway (Saywer i LOST) som også er rimelig spænstige.

Og så er der min fetish som INGEN andre kan forstå: Nicholas Cage!!!

"Så bliver mor klistret i pisflæsket!"

Uhh ja... Sawyer fra Lost  Han er sgu også en rigtig mand i mine øjne! Hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.