Det er simpelthen en ufattelig forandring vi har oplevet med Elias de sidste par uger.
Han er blevet blefri og ikke nok med at han kommer og siger, når han skal tisse eller lave puuh, nej han går sgu også selv der ud nu ! Det er sket flere gange de sidst 3 - 4 dage, at han pludselig kommer og siger, at han skal have hjælp til at knappe bukserne, når man så spørger ham hvorfor, så siger han, at han har været ude og tisse
- så skal man lige have fart på, for hvor Elias er er Esther også og hun har godt fanget den med at potten tømmes i toilettet, så det har hun været ved et par gange
.
For lidt siden gjorde jeg ham klar til natten, nattøj, børste tænder, tisse af - og så plejer han at få ble på, men i aften nægtede ham fuldstændig. "Moar, mig bruger IKKE ble!" , det var hvad jeg fik at vide. Jeg kunne altså ikke få mig selv til at tvinge ham, da han i forvejen hver morgen har tør ble, men nu får vi se om det er godt.
Han er tilmed også kommet over i juniorseng for 2 dage siden og det er gået helt problemfrit. Vi prøvede det jo for et par mdr siden, men han stod op konstant både aften og nat, så vi droppede det igen og fandt tremmesengen frem.
Kan simpelthen ikke forstå, hvor min lille dreng er blevet af, men tror faktisk, at jeg efterhånden ser frem til at han skal i børnehave, for han trænger snart til nye udfordringer.
Det blev vist lidt langt, sorry ..... keder mig nok lidt og bliver lidt nostalgisk, af at være alene med ungerne samtidigt med vi er syge.
Anmeld