Støtte..Bælte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.821 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Hej piger!!

Jeg bliver så træt i maven, som dagen går, og føler der ligger en stor sten inde i mine mave, som tynger ned mod mine fødder!!

Er der nogle af jer der har nogle gode tips til noget støtte-halløj!?  Bælter/toppe osv??

Stine 26+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg ville have købt sådan et støttebælte fra Babysam, men nu er jeg så langt henne, at det ville være penge ud af vinduet for mig, men har hørt det ville hjælpe SÅ meget... Det letter på ryggen og så er den vidst rimelig behagelig også

Knus Sabrina 35+2

Anmeld

29. januar 2010

Sabrina17 skriver:

Jeg ville have købt sådan et støttebælte fra Babysam, men nu er jeg så langt henne, at det ville være penge ud af vinduet for mig, men har hørt det ville hjælpe SÅ meget... Det letter på ryggen og så er den vidst rimelig behagelig også

Knus Sabrina 35+2

Jeg kan ik finde det på deres hjemmeside!?  Men skal måske i butikken for at finde det!?

Anmeld

29. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Tilmeldt skriver:

Jeg kan ik finde det på deres hjemmeside!?  Men skal måske i butikken for at finde det!?

Prøv tjek den hvide ud her

http://www.babybusiness.dk/mavebaelte-til-gravid-og-ammende.html

Anmeld

29. januar 2010

Sabrina17 skriver:

Prøv tjek den hvide ud her

http://www.babybusiness.dk/mavebaelte-til-gravid-og-ammende.html

tak!

Anmeld

29. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Ja, du skal måske ind at kigge i butikken - synes umiddelbart heller ikke jeg kan finde den, men fandt lige en anden (Den er også billigere )

Men ved ikke hvad kvaliteten er ved denne... Men du kunne evt. gå ind og prøve den i Babysam eller andre steder de har dem og se om det er noget for dig, inden du fx bestiller en hjem

Men jeg synes det hjalp DEJLIGT at få et mavebælte/støttebælte på ... Ahhh

Anmeld

29. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Men hvis du vil købe et, så skal du gøre det nu her, ellers kommer du kun til at bruge den kort tid og den i Babysam kostede vidst 349,- hvis ikke jeg husker forkert Og det synes jeg er lidt mange penge, hvis ikke man får den brugt mere end 5-6 uger

Anmeld

29. januar 2010

Sabrina17 skriver:

Men hvis du vil købe et, så skal du gøre det nu her, ellers kommer du kun til at bruge den kort tid og den i Babysam kostede vidst 349,- hvis ikke jeg husker forkert Og det synes jeg er lidt mange penge, hvis ikke man får den brugt mere end 5-6 uger

Oki..De er godt nok lidt halvpeberet i prisen.. Sad lige og kiggede på dba.dk og trendsales.dk og der kan man købe dem brugt... Men så er det jo bare lige det dér med om de passer til mig!?

Anmeld

29. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Tilmeldt skriver:

Oki..De er godt nok lidt halvpeberet i prisen.. Sad lige og kiggede på dba.dk og trendsales.dk og der kan man købe dem brugt... Men så er det jo bare lige det dér med om de passer til mig!?

Hmm, ja de er lidt dyre Jeg synes du skal prøve en på et sted, måske samme mærke som du vil købe brugt Så du ikke laver et fejl køb

Anmeld

29. januar 2010

LRJ

Tilmeldt skriver:

Der er en Rigtigt god en til salg på guloggratis hun har den både i S og i M og i L Havde tænkt jeg skule købe en af dem den koster 100 kr, kan sende et link hvis det er ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.