Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TESTLISTE FEBRUAR:
nikoline: 1. feb. - Svag positiv men... vi opdaterer lige onsdag Fnuggi: 2 feb. - Positiv (TILLYKKE!) silden85: 3. feb. - Negativ, mens er kommet Sujan: 3. feb. - Negativ, mens er kommet
Neki: 4. feb. - Negativ, mens er kommet
katrine26: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Floridoor: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Sky: 5. feb. -Babywish: 8 feb. -FrkT: 10. feb. -Tandfeen i forklædning: 10. feb. -Smilendesussi: 10. feb. -pipi 10. feb. - Negativ, mens er kommet C.Posey: 12 feb. -
Sama: 14. feb. -Filuccasmor: 15. feb. -Mortil3dejlige piger 15. feb. -mini1977: 15. feb. - Negativ, mens er kommet MaleneS: 17. feb. -Sakris: 17. feb. -
puslepigen: 17. feb. -
Miss BananaHammock: 19. feb. -Persille83: 20. feb. -kudsk: 21. feb. -tristansmor: 21. feb. -
Paw og Camilla: 21. feb. -Gittn: 23. feb. -mullesmith2: 23. feb. -Louisiana28: 23. feb. -
malenemusen: 23. feb. -Carina90: 28. feb. -Riksen: 28. feb. -
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Paw og Camilla skriver: jeg er heller ikke på listen.. jeg har test dag d. 21 feb..
jeg er heller ikke på listen.. jeg har test dag d. 21 feb..
Så er du på
FrkT skriver: TESTLISTE FEBRUAR: nikoline: 1. feb. - Svag positiv men... vi opdaterer lige onsdag Fnuggi: 2 feb. - Positiv (TILLYKKE!) silden85: 3. feb. - Negativ, mens er kommet Sujan: 3. feb. - Negativ, mens er kommet Neki: 4. feb. - Negativ, mens er kommet katrine26: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Floridoor: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Sky: 5. feb. -Babywish: 8 feb. -FrkT: 10. feb. -Tandfeen i forklædning: 10. feb. -Smilendesussi: 10. feb. -pipi 10. feb. - Negativ, mens er kommet C.Posey: 12 feb. - Sama: 14. feb. -Filuccasmor: 15. feb. -Mortil3dejlige piger 15. feb. -mini1977: 15. feb. - Negativ, mens er kommet MaleneS: 17. feb. -Sakris: 17. feb. - puslepigen: 17. feb. - Miss BananaHammock: 19. feb. -Persille83: 20. feb. -kudsk: 21. feb. -tristansmor: 21. feb. - Paw og Camilla: 21. feb. -Gittn: 23. feb. -mullesmith2: 23. feb. -Louisiana28: 23. feb. - malenemusen: 23. feb. -Carina90: 28. feb. -Riksen: 28. feb. -
Håbet lever endnu - det var tilsyneladende pletblødninger efter den "uforklarelige blødning" jeg havde efter inseminationen - så selvom sandsynligheden for en positiv test den 15. februar er meget lille, ja, så lever håbet altså endnu
Syntes der er nogen der mangler at skrive på hvad testen har vist??? hvordan går det med jer andre, kan i heller ikke vente med at komme til at teste?? hihi
Ååååh gud der er lang tid til jeg skal teste, det er jo ulideligt...
Jeg skal teste i dag..
Vi venter i spænding
katrine26: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Floridoor: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Sky: 5. feb. -Babywish: 8 feb. -
hye1983: 9. feb. -FrkT: 10. feb. -Tandfeen i forklædning: 10. feb. -Smilendesussi: 10. feb. -pipi 10. feb. - Negativ, mens er kommet C.Posey: 12 feb. -
Hey den er negativ herfra i denne måned, mens er ankommet, håber på næste måned, men held og lyke til jer andre
Stort knus Nina
Babywish skriver: Hey den er negativ herfra i denne måned, mens er ankommet, håber på næste måned, men held og lyke til jer andre Stort knus Nina
katrine26: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Floridoor: 5. feb. - Negativ, mens er kommet Sky: 5. feb. -Babywish: 8 feb. - negativ mens er kommet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128